Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisillä on varaa hankkia sellaiset täydelliset hampaat?

Vierailija
17.06.2019 |

Nykyään tosi monilla on ihan laitetut hampaat viimeisen päälle ja valkaistut, suoristetut jne. Miten porukalla on varaa sellaiseen? Minäkin haluaisin sellaiset :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa! Kävin pyytämässä tarjouksen ja hinta oli n. 1000 EUR hammas. Huhhuh..

Vierailija
2/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut syntyvät vaalea hampaisina ja hammarivi suorassa. Pikavipit ja osamaksut ovat toinen ja jokaisen suu ei tarvitse 10 000e remonttia, hinta riippuu aina henkilön omista lähtökohdista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin neljässä paikassa pyytämässä oikomishoidon hinta-arviota ja se oli 6000e joka paikassa! Joo-o.. tienaan ihan kohtalaisen hyvin omaan elämääni nähden, mutta ylimääräistä 6000e ei kyllä löydy sitten mistään!

Vierailija
4/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vinot hampaat enkä voi käsittää miksei niitä ole aikoinaan lapsena oiottu julkisella?!?

Vierailija
5/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hoidettiin hampaat alaikäisenä ilmaiseksi kunnallisella puolella oikomishoidolla suoriksi. Aikuisena olen käynyt vain hammaskivenpoistossa ja vaalennusliuskoilla vaalennellut välillä hampaita. Ei ole tullut kalliiksi, en polta, en juo kahvi yms ja harjaan hampaat sähköhammasharjalla 2 kertaa päivässä.

Vierailija
6/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vinot hampaat enkä voi käsittää miksei niitä ole aikoinaan lapsena oiottu julkisella?!?

Niitä ei julkisella oiota jos ei ole oikeasti purentavikaa, esteettiset suoristamiset menee myös alaikäisenä omasta lompakosta.

Vierailija
7/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiotutin kolmekymppisenä hampaani kunnallisella ja puolentoista vuoden aikana rahaa kului vain reilu tonni.

Vierailija
8/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainalla todennäköisesti. Monillahan näillä on paljon lainaa maksettavana. Hampaiden lisäksi on huulia laitettu yms :D

Vierailija
9/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiotutin kolmekymppisenä hampaani kunnallisella ja puolentoista vuoden aikana rahaa kului vain reilu tonni.

Miten julkisella suostuivat oikomaan tuossa iässä? Oliko purentavika?

Vierailija
10/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tienaa rahaa: tekee ahkerasti duunia vkonloput mukaan lukien, on pätäkkää vaikka mihin.

Laiskat ja saamattomat kadehtii yritteliäitä työntekijöitä, työntekijöitä jotka omalla työllään saavat kaiken sen, mitä haluavat.

Kohta ostan uuden auton, ja paremman kesämökin. Asunto jo maksettu.

Vierailija
11/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tontun lainan saa aika helposti pankista.

Vierailija
12/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorilla ja nuorilla aikuisilla on paljon rahaa. Vanhemmat auttaa, perintö, suvun ”vanha raha”.

Vierailija
13/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein auta muu kuin yrittää saada laina... Onhan monta tonnia iso raha. Hammaslääkäriasemien kanssa kannattaa keskustella osamaksuista yms.

Vierailija
14/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija voi hyödyntää esim opintolainaa jos talous antaa periksi.

Vierailija
15/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä oikein auta muu kuin yrittää saada laina... Onhan monta tonnia iso raha. Hammaslääkäriasemien kanssa kannattaa keskustella osamaksuista yms.

Järjettömät korot..

Vierailija
16/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten julkisella suostuivat oikomaan tuossa iässä? Oliko purentavika?

Ei ollut purentavikaa, pelkästään esteettisistä syistä oiottiin. Olen hyvä puhumaan ihmisiä ympäri.

Vierailija
17/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 tontun lainan saa aika helposti pankista.

Mutta paljos sitä sitten joutuu maksamaan lopulta takaisin..? 🤔😂 Opintolaina toki asia erikseen

Vierailija
18/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella kun valittaa pääkipua, leukakipua yms ja jos on vinot hampaat niin oikovat varmasti.

Yksityisellä tosin saa näkymättömät oikomiskojeet, aikuisille varmasti kivempi juttu.. lisäksi yksityisellä voi saada hampaansa oiottua jopa puolesta vuodessa.

Vierailija
19/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on kyllä ihan luonnostaan suorat hampaat, esim itselläni. Olen vain kerran käynyt valkaisussa yli 3v sitten ja vielä ovat tarpeeksi vaaleat, maksoi jotain 250e. Ei siis tule kaikille kalliiksi jos on hyvät hampaat syntyjään.

Vierailija
20/20 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksoi vakuutusyhtiö 8 hammasta. Yhteensä kaikkine hoitoineen noin 50 000 euroa.

En kyllä kenellekään suosittele vakavaa onnettomuutta, ja ne hampaat oli suorat jo ennestään... Laservalkaisun kyllä otin, omasta pussista, jotta ne tekarit sitten valmistettiin sen uuden värin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän