Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni

Vierailija
17.06.2019 |

Mitä mieltä tällaisesta miehestä:
- Ei osaa tehdä ruokaa muulla tavalla kun grillin äärellä
- Vaihtaa sukat joka toinen päivä
- Pesee hampaat vain aamuisin
- Pitää samaa paitaa yötä päivää ja vaihtaa vasta seuraavana päivänä
- Haisee usein hieltä
- Käyttää vanhoja kuluneita vaatteita ja paitoja jossa keltaiset kainalot jos en patistaisi hankkimaan uusia

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ittelläs vaan...

2/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodiin vaimo, ny riitti tää kirjoittelu. Menes ny tiskaamaan siitä ja tuos sitä kaljaa sohvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Mikä pitää teitä yhdessä?

Vastaus: Miehen lompakko.

Vierailija
4/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, miten mää vihhaankan MIÄHIJÄ!

Vierailija
5/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäsi en ajattele mitään mutta sinusta minä ajattelen että olet aivan kamala järkyttävän pinnallinen ihminen, koska muita ihmisiä arvioidessasi keskityt heidän vaatteisiin/hygieniaan/ruoanlaittoon/hajuun etkä asioihin joilla oikeasti on merkitystä eli esim onko ihmiset hyväntahtoisia tai kärsivällisiä tai luotettavia tai epäitsekkäitä.

Vierailija
6/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestäsi en ajattele mitään mutta sinusta minä ajattelen että olet aivan kamala järkyttävän pinnallinen ihminen, koska muita ihmisiä arvioidessasi keskityt heidän vaatteisiin/hygieniaan/ruoanlaittoon/hajuun etkä asioihin joilla oikeasti on merkitystä eli esim onko ihmiset hyväntahtoisia tai kärsivällisiä tai luotettavia tai epäitsekkäitä.

Kaikki nuo hyvät ominaisuudet helposti hukkuvat hienhajun ja suusta tulevan löyhkän alle. En katselisi kultaisintakaan miestä jos henkilökohtainen hygienia ei olisi kunnossa. En edes ymmärrä, kuinka joku voi elää omassa sonnassaan.

Vierailija
7/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo hyvät ominaisuudet helposti hukkuvat hienhajun ja suusta tulevan löyhkän alle. En katselisi kultaisintakaan miestä jos henkilökohtainen hygienia ei olisi kunnossa. En edes ymmärrä, kuinka joku voi elää omassa sonnassaan.

Mitä Jeesus tekisi? Tai Äiti Teresa? Kyllä, hygienia on tärkeintä.

Vierailija
8/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun ei ole tarkoitus päästä intiimimpään suhteeseen Jeesuksen tai Äiti Teresan kanssa 🙄 omalta kumppanilta saa kyllä odottaa tiettyä hygieniatasoa, minkään haisulin kanssa en suhteeseen lähtisi.

Vierailija
9/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun ei ole tarkoitus päästä intiimimpään suhteeseen Jeesuksen tai Äiti Teresan kanssa 🙄 omalta kumppanilta saa kyllä odottaa tiettyä hygieniatasoa, minkään haisulin kanssa en suhteeseen lähtisi.

Mä en ymmärrä miksi sä ryhdyt suhteeseen pahan ihmisen kanssa. Tahdotko pelkkää seikkailua ja seksiä? Ethän sä silloin suhdetta tarvitse, voit vaihtaa miestä vaikka joka yö.

Vierailija
10/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan luettuani vahvistui ohjeeni, jota olen antanut useille, että ennen kuin alatte tiiviiseen parisuhteeseen testaa tietyt jutut. Hygienia ja miten sitä hoitaa, pukeutuminen, taloudenpito, ruokailutavat ja tottumukset, alkoholinkäyttö. Viimeisin vielä niin, että pitää juoda kunnolla niin siitä näkee mitä känni aiheuttaa. Tuleeko älyttömiä örvellyksiä, jopa aggressioita jne.

Ennen oli napakympissä usein naisen taholta testi, että näytä kampasi. Hiuskammasta voi päätellä hygieniaa. Joskus on ollut että näytä kenkäsi. Kengistä voi päätellä myö paljon. Onko hoidetut.

Vierailija
11/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joita mieheltä EI voi odottaa:

- Käsien pesu vessassa käynnin yhteydessä ja ennen ruuanlaittoa. 

-Kalsareiden vaihto päivittäin

-Peseytyminen enemmän kuin kerran viikossa

-Hampaiden pesu

Jostain syystä nämä ei onnistu millään. 

Vierailija
12/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä vikaa on siinä, että harjaa hampaat päivittäin eikä vaihda paitaa kahta kertaa saman päivän aikana. Sukkiakaan nyt ei ihan joka päivä tarvitse vaihtaa, jos eivät haise.

Vierailija
13/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mieheltä, paitsi että paitojen kainaloissa ei oo (näkyviä) tahroja, vaan parhaimmillaan jopa nyrkin mentävä reikä. Mutta mies on myös tosi fiksu, lempeä ja ihana.

Vierailija
14/14 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi sä ryhdyt suhteeseen pahan ihmisen kanssa. Tahdotko pelkkää seikkailua ja seksiä? Ethän sä silloin suhdetta tarvitse, voit vaihtaa miestä vaikka joka yö.

Mitä helvettiä? Onko puhdas ja hyväntuoksuinen ihminen automaattisesti paha? Minulla on siisti ja puhdas mies, juhlimme juuri 15. hääpäiväämme. Mies on ihana, hyväsydäminen, hauska, lempeä JA puhdas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi