Paras edullinen shampoo ja hoitoaine?
Sunsilk vaalean sinivihreässä värisessä pullossa oli hyvä, mutta sitä ei myydä enää missään.
Missä shampoossa on mielestäsi hyvä hinta-laatusuhde?
Kommentit (26)
Tokmannissa myydään tervashampoota 500 ml hintaan 1,25 e. Toimii.
Suomalainen XZ sarjan kaikki versiot ovat olleet hyviä eikä hinnalla pilattuja
Tresemme on litrahinnaltaan halvinta ja ihme ja kumma, mun hiukset tykkää siitä kaikkein eniten. Enne piti aina markettishampoita vaihdella yhden pullollisen jälkeen kun alkoi takkuuntua mutta tuon kanssa ei ole samaa ongelmaa ollut vaikka on isoja pulloja ja käytän niitä yhtä soittoa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hieno suomalainen.
Tämän sarjan tuotteet sopivat minun hiuksille.
Lidlin luonnonkosmetiikkashampoo. Silikoniton shampoo, hinta alle 3 euroa.
Tresemme hoitoaine on hyvä ja riittoisa.
Tresemmeä minäkin käytän, ja ihan hyvä on.
Se riippuu ihan siitä mikä sopii just sun hiuksille. Mä olen tykästynyt näihin.
Head&Shoulders Classic Clean shampoo + hoitoaine H&S Supreme Repair
Vierailija kirjoitti:
Tresemme on litrahinnaltaan halvinta ja ihme ja kumma, mun hiukset tykkää siitä kaikkein eniten. Enne piti aina markettishampoita vaihdella yhden pullollisen jälkeen kun alkoi takkuuntua mutta tuon kanssa ei ole samaa ongelmaa ollut vaikka on isoja pulloja ja käytän niitä yhtä soittoa.
Joo kyllä, Tresemme ja nimenomaan ne Botanicue-versiot jotka sopii Curly Girl -metodiin. En siis noudata itse metodia, mutta huvikseni kerran kokeilin kun ajattelin että sulfaatiton ja kosteuttava kuulostaa hyvältä.
Ja ne ON, pesee sata-nolla kampaamokaman. Hoitoaine taipuu jopa co-pesuun (pesu pelkällä hoitoaineella, annetaan vaikuttaa ja sitten lisätään vähän lämmintä vettä että alkaa "pesemään itseään pois". Avot. Jopa mun pikkutytön hamppulatukks on ihan eri oloinen nykyään.
Shiny dry hair kirjoitti:
Fairy Platinum
Entäs hiusgeeli? Joku v-voide? :D
Tresemme ja ohuen ohuille hiuksille Natusan Baby
Ei mitään Lidlin sampoota kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Shiny dry hair kirjoitti:
Fairy Platinum
Entäs hiusgeeli? Joku v-voide? :D
Silliölyä
Selvityssuihkeista paras on Muumi eli Niiskuneiti, metsämansikan tuoksuinen. Ammoin oli muistaakseni Natusanilla päärynäntuoksuinen selvityssuihke, mutta en ole löytänyt sitä vuosiin. Tosin tuoksui siltä, että olisi kaatanut päähänsä päärynäsiideripullon, mutta muuten oli hyvä ominaisuuksiltaan.
Lidl.