Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suren, koska entinen seurustelukumppanini ei löydä uutta naista rinnalleen

Vierailija
17.06.2019 |

Oikeasti tuntuu todella pahalta, että itse olen löytänyt uuden kumppanin, mutta entiseni ei ole löytänyt uutta rinnalleen. Olemme edelleen ihan hyviä ystäviä, vaikka suhde eroon päättyikin. Jotenkin on vaikea nauttia omasta suhteesta, kun tuntuu pahalta toisen puolesta. Löytääköhän koskaan rinnalleen uutta naista vai joutuuko olemaan loppuikänsä yksin? Tuntui kun olisin vastuussa toisesta ihmisestä, mikä on aivan hullua. Miten te muut olette päässeet tällaisestä yli?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa exän luo, niin saa naisen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaisessa tilanteessa surisi yhtään.  Sinä et ole vastuussa exäsi parisuhde-elämästä, etkä mistään muustakaan kuin korkeintaan yhteisistä lapsista. 

Mun exälläni oli lyhyt parisuhde meidän eron jälkeen, taisi se uusi nainen olla minua fiksumpi kun poistui niin nopeasti kuvioista. Eron jälkeen olen oppinut että minä en välttämättä ollutkaan se josta kaikki suhteen ongelmat johtuivat, vaikka niin luulin.

Vierailija
4/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän suret. Varmasti myös jatkuvasti tilität eksällesi kuin suurta tuskaa tuo asia sinussa aiheuttaa ja syytät häntä ettei hän ole lähtenyt suhteeseen kenenkään naisen kanssa.

Vierailija
5/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanlaisia ajatuksia. Juuri tuo, että harmittaa jos toinen ei löydä puolisoa ja tavallaan tuntuu että olisi vastuussa siitä. Onneksi nuo ajatukset menee yhtä nopeasti ohi kuin tulivatkin. Osittain helpottaa ajatus myös siitä, että meidän ero oli todellakin oikea ratkaisu, oli henkistä väkivaltaa ym., joten en halua uhrata ajatuksia exään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän