Huonot ystävät aikuisena
Sepä se. Alkanut toden teolla ärsyttämään ystävien, etenkin yhden parhaimman käytös. Tunnettu on yli 10 vuotta, ja se jo jotain kertoo.
Kuitenkin, ärsytykseni alkoi 2 vuotta sitten, kun olin pitkässä avoinsuhteessa, hän oli änkeämässä koko ajan samoihin juhliin, tai meille käymään, jatkuvasti. Silti en saanut puhua parisuhde asioista, kun oma valinta.
No, kun erosin niin oli onnensa kukkuloilla, änkesi kylään vähän väliä ja piti aina mennä sinne ja tänne ja heti jos en jaksanut niin oli joku vikana. Baarissa lähti heti vihaisena pois jos joku oli minusta kiinnostunut.
No, nyt hän alkoi seurustelemaan, eikä muusta puhukaan. Ei tullut edes synttäreilleni kun oli miehen kanssa lietsussa. Itse minun piti aina olla hänen synttäreillään.
Ei halua minua miehen lähelle, koska suuttuu heti jos mies edes moikkaa jotakuta muuta.
Viimeksi tuli luokseni koska mies katsoi peliä, valitti miehestä koko ajan ja kun sanoin että miksi valitat, muistatko toisinpäin, niin otti puhelimen ja kuulemma matsi loppui niin lähtee takaisin.
Suoraan sanottuna sappi kiehuu, melkeen 30 wee molemmat tahoillaan ja mielestäni käytös on epänormaalia, että mihin asti oikein pitää sietää.? Onko muilla kokemuksia samoista asioista?