Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna: Erika Vikman ei koskaan ole tykännyt ikäisistään pojista, viisaus viehättää

Vierailija
16.06.2019 |

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/itsevarmuuden-ja-uusia-ys…

"Kun muut ikätoverit olivat teini-iässä kiinnostuneet pojista, Erika oli istunut huoneessaan kuuntelemassa Céline Dionia tai Whitney Houstonia ja unelmoinut laulajan urasta.

– En ollut kiinnostunut ikäisistäni pojista tippaakaan enkä muista koskaan ajatelleeni, että tarvitsisin poikaystävää. Se vaihe meni vahingossa ohi.

Danny olikin Erikan varsinainen todellinen ensirakkaus.

– Minua on aina kiinnostanut itseäni viisaampien ihmisten seura, ja olen tykännyt kuunnella heidän juttujaan. Olen aina ollut siinä mielessä muiden silmissä vähän outo ja erilainen.

Nyt musiikki- ja viihdealalla Erika kokee olevansa omiensa joukossa.

– Enää en tunne itseäni poikkeavaksi, koska saan elää ja olla samanhenkisten ihmisten keskellä. Alallamme vallitsee iättömyys.

Erikalla on muutamia läheisiä ystäviä, joista pari on peräisin lukioajoilta ja osa viime vuosien musiikkipiireistä. Muun muassa laulaja Anna Hanski on uusi ystävä, johon Erika tutustui viime kesänä Peppi Pitkätossu -näytelmässä.

– Meillä on todella hyvä yhteys, ja hän tajuaa minua ja juttujani. Huomaan aina odottavani, milloin tapaan hänet uudelleen."

Onko todella niin ettei hänen piireihinsä ole koskaan sattunut viisaita, samanikäisiä miehiä? Voi ollakin artistipiireissä. Vai onko hän itse se todellinen ennakkoluuloinen ikäsyrjijä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa keskustella monestikaan koska luen niiiin nopeasti ihmisiää ja kykenen käymään keskusteluuut ilman puhettta.

Vierailija
2/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeen lukuisiia päätelmiä jokasekunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan koskaan ole ollut kiinnostunut kukaan ikäiseni poika, jonka kanssa suhde olisi ollut tyydyttävä. Ehkä niitä fiksuja oli, mutta en ollut heidän makuunsa. 

Nyt ikäeroa 22 vuotta eikä häiritse yhtään. 

Vierailija
4/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Erika tänne, minulla on paljon viisaita juttuja kerrottavaksi. Ja vaikka olen ikäisesi omaan taatusti vanhanaikaisemmat arvot kuin se nykyisesi.

Vierailija
5/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja kuulemma vierailee vielä tässä kuussa Petri Nygårdin biisillä.

Vierailija
6/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleistymään päin 18-25v naisten keskuudessa.

M47

Vierailija
7/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yleistymään päin 18-25v naisten keskuudessa.

M47

Oikein ja luonnollista, hopeaketut ja tylleröt kuuluvat yhteen

Vierailija
8/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tällä neidillä on ainakin toinen kierros taattu, silloin on hyvä laajentaa näkökulmiaan