Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea uskoa, että noita Supernanny Suomi -ohjelmassa olevia perheitä on oikeasti olemassa

Vierailija
16.06.2019 |

Tuokin peliriippuvuusperhe.
Nainen on lihava lössykkä ja pelaa yhtä lihavien koulukiusattujen lastensa kanssa. Mies on kuivan kesän orava, joka vissiin tekee töitä elättääkseen koko porukan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on... surullista katsottavaa.

Vierailija
2/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole vielä läheskään ne pahimmat tapaukset... Koulunkäynninohjaajana näkee vielä paljon pahempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia. Ja sanonpa vielä että pahempaakin on nähty t. sossu

Vierailija
4/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö tuossakin nyt oli kamalinta, että "nainen on lihava lössykkä" ja "mies on kuivan kesän orava".

Vierailija
5/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksikään tällä palstalla notkuva mamma tunnistaa olevansa samanlainen muka_äiti niin laittakoon netin kiinni ja menköön pitämään lapsistaan huolta. On järkyttävää katsottavaa tuo ohjelma.

Vierailija
6/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mua hämmästytä yhtään?

Vierailija
7/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö tuossakin nyt oli kamalinta, että "nainen on lihava lössykkä" ja "mies on kuivan kesän orava".

Et tajunnut koko juttua. Lasten "elämä" tuossa hirveintä on! Taidat itse olla samanlainen vanhemman irvikuva.

Vierailija
8/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mua hämmästytä yhtään?

Eihän se hämmästytä, kun oma elämä ja koko tuttavapiiri elää samanlaista elämää. Paremmasta ei tiedetä.

Vierailija
9/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoititpa rumasti. Minusta kiva perhe, ja uskon että nanny saa asioita tuolla järjestymään. Joskus vaan perheissä keinot loppuvat kesken.

Käy sääliksi tuo poika jota kiusataan :(

Vierailija
10/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset yleensä hankkii lapsia, jos ei osata kasvattaa ja olla oikein niiden kanssa.

Mä tiesin jo alle kaksikymppisenä, ettei mulle sovi lapsikuviot, joten jätin tekemättä.

Ja olen oikein kaksin käsin itseäni siitä kiitellyt👏

Vierailija
11/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän jotenkin ihmettelen sitä miten noissa ohjelmissa niillä on kuitenkin aina ihan hienot kodit ja kaikki. Itse olen nähnyt pahempaa ja perheitä joilla on rahallisestikin paljon vaatimattomanpaa joten tuollainen että äiti on vaan vähän laiska ja plösähtänyt on aika pientä vielä.

Vierailija
12/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo lapset meni päivävaatteissa nukkumaan...ei iltapesuja ilmeisesti lainkaan, eikä yöpukuja.

Vierailija
13/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset yleensä hankkii lapsia, jos ei osata kasvattaa ja olla oikein niiden kanssa.

Mä tiesin jo alle kaksikymppisenä, ettei mulle sovi lapsikuviot, joten jätin tekemättä.

En minäkään kakskymppisenä lapsia halunnu. Tein sitten kolmikymppisenä. Ihan hyvä tyyppi siitä tuli. Ei kaduta.

Vierailija
14/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas! Kyllä on huono mielikuvitus ja pumpulissa kasvanut, jos näitä on vaikeaa uskoa. Nämä ovat kuitenkin ihan itse oma-aloitteisesti ohjelmaan hakeutuneet ja tiedostavat ongelman. Eikä näissä ole esimerkiksi päihdeongelmia takana, joten todellakin helppo kuvitella vielä paljon pahempiakin tapauksia. Mietis, miten paljon on perheitä, joissa ei edes tajuta, että se pelaaminen on ongelma. 

Vierailija
15/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kakskymppisenä lapsia halunnu. Tein sitten kolmikymppisenä. Ihan hyvä tyyppi siitä tuli. Ei kaduta.

En minäkään kakskymppisenä lapsia halunnu.

Enkä kadu päätöstäni vielä kuuskymppisenäkään.

Vierailija
16/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjestas! Kyllä on huono mielikuvitus ja pumpulissa kasvanut, jos näitä on vaikeaa uskoa. Nämä ovat kuitenkin ihan itse oma-aloitteisesti ohjelmaan hakeutuneet ja tiedostavat ongelman. Eikä näissä ole esimerkiksi päihdeongelmia takana, joten todellakin helppo kuvitella vielä paljon pahempiakin tapauksia. Mietis, miten paljon on perheitä, joissa ei edes tajuta, että se pelaaminen on ongelma. 

No joo. Kyllähän noihin marketeissa joskus törmää. Mitä helvettiä nuo ovat tehneet silloin, kun lapsia olisi pitänyt kasvattaa? Räplänneet kännyköitään?! Ja akka ainakin on kauppareissulla mättänyt hampurilaisia kaksin käsin.

Vierailija
17/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, no ei todellakaan ole vaikea kuvitella... Nää on vielä kesymmästä päästä.

terv. ope

Vierailija
18/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kirjoititpa rumasti. Minusta kiva perhe, ja uskon että nanny saa asioita tuolla järjestymään. Joskus vaan perheissä keinot loppuvat kesken.

Käy sääliksi tuo poika jota kiusataan :(

No voi nyt kyynel sentään! Pahoitinko mielesi, kun arvostelin elämäntapaasi?

Vierailija
19/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näillä kuitenkin aika moni asia ihan kunnossa. Lapsilla on,  jonkinlaiset rutiinit, fyysiset puitteet ihan ok, esim koti, vaatteet, säännöllinen ruoka, turvallinen koti (ei esim liehuta pihalla ilman vahtimista ja kotiintuloaikoja), läksytkin käsittääkseni patistetaan tekemään, huonoon käytökseen puututaan (ei ehkä menestyksellä, mutta ainakin yritetään kieltää), yritetään ulkoilla ja rajoittaa jne. Suurin ongelmahan noissa on voimattomuus ja keinojen puute. 

Vierailija
20/20 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan näillä kuitenkin aika moni asia ihan kunnossa. Lapsilla on,  jonkinlaiset rutiinit, fyysiset puitteet ihan ok, esim koti, vaatteet, säännöllinen ruoka, turvallinen koti (ei esim liehuta pihalla ilman vahtimista ja kotiintuloaikoja), läksytkin käsittääkseni patistetaan tekemään, huonoon käytökseen puututaan (ei ehkä menestyksellä, mutta ainakin yritetään kieltää), yritetään ulkoilla ja rajoittaa jne. Suurin ongelmahan noissa on voimattomuus ja keinojen puute. 

Henkiseen hyvinvointiin tarvitaan paljon muuta. Nuo lapset ovat sen suhteen heitteillä. Monen perheen elämä näyttää päälle päin hyvältä, mutta koti on helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän