Vaikea uskoa, että noita Supernanny Suomi -ohjelmassa olevia perheitä on oikeasti olemassa
Tuokin peliriippuvuusperhe.
Nainen on lihava lössykkä ja pelaa yhtä lihavien koulukiusattujen lastensa kanssa. Mies on kuivan kesän orava, joka vissiin tekee töitä elättääkseen koko porukan.
Kommentit (20)
Ei tuossa ole vielä läheskään ne pahimmat tapaukset... Koulunkäynninohjaajana näkee vielä paljon pahempaa.
Ihmisiä on monenlaisia. Ja sanonpa vielä että pahempaakin on nähty t. sossu
Sekö tuossakin nyt oli kamalinta, että "nainen on lihava lössykkä" ja "mies on kuivan kesän orava".
Jos yksikään tällä palstalla notkuva mamma tunnistaa olevansa samanlainen muka_äiti niin laittakoon netin kiinni ja menköön pitämään lapsistaan huolta. On järkyttävää katsottavaa tuo ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Sekö tuossakin nyt oli kamalinta, että "nainen on lihava lössykkä" ja "mies on kuivan kesän orava".
Et tajunnut koko juttua. Lasten "elämä" tuossa hirveintä on! Taidat itse olla samanlainen vanhemman irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
Miten mua hämmästytä yhtään?
Eihän se hämmästytä, kun oma elämä ja koko tuttavapiiri elää samanlaista elämää. Paremmasta ei tiedetä.
Ap, kirjoititpa rumasti. Minusta kiva perhe, ja uskon että nanny saa asioita tuolla järjestymään. Joskus vaan perheissä keinot loppuvat kesken.
Käy sääliksi tuo poika jota kiusataan :(
Miksi ihmiset yleensä hankkii lapsia, jos ei osata kasvattaa ja olla oikein niiden kanssa.
Mä tiesin jo alle kaksikymppisenä, ettei mulle sovi lapsikuviot, joten jätin tekemättä.
Ja olen oikein kaksin käsin itseäni siitä kiitellyt👏
Enemmän jotenkin ihmettelen sitä miten noissa ohjelmissa niillä on kuitenkin aina ihan hienot kodit ja kaikki. Itse olen nähnyt pahempaa ja perheitä joilla on rahallisestikin paljon vaatimattomanpaa joten tuollainen että äiti on vaan vähän laiska ja plösähtänyt on aika pientä vielä.
Miksi nuo lapset meni päivävaatteissa nukkumaan...ei iltapesuja ilmeisesti lainkaan, eikä yöpukuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset yleensä hankkii lapsia, jos ei osata kasvattaa ja olla oikein niiden kanssa.
Mä tiesin jo alle kaksikymppisenä, ettei mulle sovi lapsikuviot, joten jätin tekemättä.
Ja olen oikein kaksin käsin itseäni siitä kiitellyt👏
En minäkään kakskymppisenä lapsia halunnu. Tein sitten kolmikymppisenä. Ihan hyvä tyyppi siitä tuli. Ei kaduta.
No voi herranjestas! Kyllä on huono mielikuvitus ja pumpulissa kasvanut, jos näitä on vaikeaa uskoa. Nämä ovat kuitenkin ihan itse oma-aloitteisesti ohjelmaan hakeutuneet ja tiedostavat ongelman. Eikä näissä ole esimerkiksi päihdeongelmia takana, joten todellakin helppo kuvitella vielä paljon pahempiakin tapauksia. Mietis, miten paljon on perheitä, joissa ei edes tajuta, että se pelaaminen on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen oikein kaksin käsin itseäni siitä kiitellyt👏En minäkään kakskymppisenä lapsia halunnu. Tein sitten kolmikymppisenä. Ihan hyvä tyyppi siitä tuli. Ei kaduta.
En minäkään kakskymppisenä lapsia halunnu.
Enkä kadu päätöstäni vielä kuuskymppisenäkään.
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjestas! Kyllä on huono mielikuvitus ja pumpulissa kasvanut, jos näitä on vaikeaa uskoa. Nämä ovat kuitenkin ihan itse oma-aloitteisesti ohjelmaan hakeutuneet ja tiedostavat ongelman. Eikä näissä ole esimerkiksi päihdeongelmia takana, joten todellakin helppo kuvitella vielä paljon pahempiakin tapauksia. Mietis, miten paljon on perheitä, joissa ei edes tajuta, että se pelaaminen on ongelma.
No joo. Kyllähän noihin marketeissa joskus törmää. Mitä helvettiä nuo ovat tehneet silloin, kun lapsia olisi pitänyt kasvattaa? Räplänneet kännyköitään?! Ja akka ainakin on kauppareissulla mättänyt hampurilaisia kaksin käsin.
Hahhaa, no ei todellakaan ole vaikea kuvitella... Nää on vielä kesymmästä päästä.
terv. ope
Vierailija kirjoitti:
Ap, kirjoititpa rumasti. Minusta kiva perhe, ja uskon että nanny saa asioita tuolla järjestymään. Joskus vaan perheissä keinot loppuvat kesken.
Käy sääliksi tuo poika jota kiusataan :(
No voi nyt kyynel sentään! Pahoitinko mielesi, kun arvostelin elämäntapaasi?
No onhan näillä kuitenkin aika moni asia ihan kunnossa. Lapsilla on, jonkinlaiset rutiinit, fyysiset puitteet ihan ok, esim koti, vaatteet, säännöllinen ruoka, turvallinen koti (ei esim liehuta pihalla ilman vahtimista ja kotiintuloaikoja), läksytkin käsittääkseni patistetaan tekemään, huonoon käytökseen puututaan (ei ehkä menestyksellä, mutta ainakin yritetään kieltää), yritetään ulkoilla ja rajoittaa jne. Suurin ongelmahan noissa on voimattomuus ja keinojen puute.
Vierailija kirjoitti:
No onhan näillä kuitenkin aika moni asia ihan kunnossa. Lapsilla on, jonkinlaiset rutiinit, fyysiset puitteet ihan ok, esim koti, vaatteet, säännöllinen ruoka, turvallinen koti (ei esim liehuta pihalla ilman vahtimista ja kotiintuloaikoja), läksytkin käsittääkseni patistetaan tekemään, huonoon käytökseen puututaan (ei ehkä menestyksellä, mutta ainakin yritetään kieltää), yritetään ulkoilla ja rajoittaa jne. Suurin ongelmahan noissa on voimattomuus ja keinojen puute.
Henkiseen hyvinvointiin tarvitaan paljon muuta. Nuo lapset ovat sen suhteen heitteillä. Monen perheen elämä näyttää päälle päin hyvältä, mutta koti on helvetti.
Valitettavasti on... surullista katsottavaa.