Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuki on ainoa syy miksi en tee rikoksia

Vierailija
15.06.2019 |

Valtion kustannuksella on mukavampi elää vuokrayksiössä kuin vankilassa. Vielä toistaiseksi ainakin. Jos elinolosuhteeni vähänkin huononevat niin minua eivät enää tippaakaan kiinnosta tekojeni seuraukset.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuet olisi sitten parasta poistaa niin todellinen minäsi pääsee esiin.

Vierailija
2/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta. Ja eikun persuja äänestämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taas näitä vassari trolleja 😭

Vierailija
4/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valtiolla ei ole mukamas ole varaa toimeentulotuen maksamiseen, ei sillä ole varaa vankiloihinkaan. Joten voit rötöstellä ihan rauhassa siinä epätodennäköisessä skenaariossa, että rahat tukien maksamiseen loppuu.

Vierailija
5/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisillä rikoksilla saadut tuotot vähennetään toimeentulotuesta. nimim. kokemusta on.

Vierailija
6/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuokin tapa kiristää lisää tukia. Vanki maksaa päivässä 200 euroa:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/599882-yksi-vanki-maksaa-suom…

Siis kuukaudessa vissiin 6000 euroa. Miksi mä saan Kelalta vain tonnin kuussa? Maksakaa mulle tästedes ainakin kolme tonnia kuussa tai mä hankkiudun vankilaan ja musta tulee paljon kalliimpi teille!

Vierailija
7/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se vähän niinku ole toimeentulotuen idea? Ettei kenenkään tarvii tehdä rikoksia.

Vierailija
8/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset jätkät ei pääse vankilaan asti. Kannattais tutustua vähän historiaan niin heräät sieltä päiväunesta.

Ehkä sua nyt lykästi, kun sun elämä osuu tällaiseen välivaiheeseen, mutta teidänlaisia jos on liian monta, kyllä se asia ratkaisemaan pystytään.

Vierailija
9/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuukaudessa vissiin 6000 euroa. Miksi mä saan Kelalta vain tonnin kuussa? Maksakaa mulle tästedes ainakin kolme tonnia kuussa tai mä hankkiudun vankilaan ja musta tulee paljon kalliimpi teille!

Tee vaan niin.

Kun persut pääsee valtaan niin vankeinhoitopalvelut ostetaan Venäjältä. Siellä se on kustannustehokkaampaa.

Vierailija
10/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös se vähän niinku ole toimeentulotuen idea? Ettei kenenkään tarvii tehdä rikoksia.

Toimeentulotuen idea on se, ettei kenenkään tarvitse käydä töissä.

Vierailija
11/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuella eläessään saa ryypätä vapaasti. Vankilassa ryyppääminen on vähän vaikeampaa. Joten niin kauan on kaikki hyvin kun toimeentulotuella on varaa ryypätä. Alkoholi vain on typerän kallista Suomessa. Ehkä Kelan pitäisi jakaa toimeentulotukiasiakkaille jonkinlaisia alkoholilippuja joilla asiakas saisi Alkosta viinaa alennuksella? Opiskelijat saa junalippuja 50% alennuksella niin samalla lailla toimeentulotukiasiakkaat voisivat saada viinaa 50% alennuksella. Eihän toimeentulotuki muutoin ole yhtään parempi kuin vankila.

Vierailija
12/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee vaan niin.

Kun persut pääsee valtaan niin vankeinhoitopalvelut ostetaan Venäjältä. Siellä se on kustannustehokkaampaa.

Persut aikoaa lähettää kymmeniä tuhansia persuja vankilaan siperiaan?

Vierailija
13/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kauaa aikaa maksella vankeinhuollosta noin paljoa verovaroista. Amerikan vankiloiden malli lähestyy, ja ihan oikeasti se tekisi monelle oikein hyvää. Pientä järjestystä.

Vierailija
14/14 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois vaan. Jos rikoksia teet niin ei muuta kuin vankilaan. Suosittelen että kohdallasi ostetaan vankilapalvelut Venäjältä sillä siellä saadaan kaltaisesi mulkut oppimaan nöyryyttä. 

Menisit töihin !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan