Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia luvannut jo kolme kertaa lähettää kaapelitv-kortin postissa, ei tunnu millään onnistuvan

Vierailija
15.06.2019 |

Ilmeisesti Telialle aivan ylivoimainen haaste.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän eri aspahenkilön kanssa ollut tästä jo yhteydessä. Täytyy varmaan unohtaa koko juttu, jos on kerta yritykselle liian vaikea rasti.

Vierailija
2/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinkulku on Suomessa nykyisin hyvin sattumanvaraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin saanut jo laskun?

Sinccis

Vierailija
4/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Joo, itse asiassa sain! (Kumma että se lasku kuitenkin tulee niin hyvin perille...)

Olin heti uudestaan silloin asiasta yhteydessä ja sanottiin silloin aspassa että voin unohtaa koko laskun ja lisäksi luvattiin lähettää se kortti vielä uudestaan. Vieläkään ei mitään korttia ole tullut ja tuosta on siis jo monta päivää aikaa.

Vierailija
5/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Joo, itse asiassa sain! (Kumma että se lasku kuitenkin tulee niin hyvin perille...)

Olin heti uudestaan silloin asiasta yhteydessä ja sanottiin silloin aspassa että voin unohtaa koko laskun ja lisäksi luvattiin lähettää se kortti vielä uudestaan. Vieläkään ei mitään korttia ole tullut ja tuosta on siis jo monta päivää aikaa.

Kohta tulee uusi lasku.

Sinccis

Vierailija
6/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viikon sisällä tule sitä korttia niin lopetat tilauksen ja laitat palautetta, että ehkä kilpailija onnistuu kortin lähettämisessä!

Vierailija
7/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ikävä kuulla, että kaapelikortin toimitus on viivästynyt. Laskutus alkaa normaalisti siinä vaiheessa, kun kortti lähetetään meiltä ja toimituksessa menee muutama arkipäivä. Tätä kautta ei päästä asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin selvittää tarkemmin, mistä tämä viivästys johtuu. Selvisikö yhteydenottojen aikana syytä toimituksen viivästymiselle?

//Joonas S. @TeliaPartio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi