Telia luvannut jo kolme kertaa lähettää kaapelitv-kortin postissa, ei tunnu millään onnistuvan
Kommentit (7)
Postinkulku on Suomessa nykyisin hyvin sattumanvaraista.
Oletko kuitenkin saanut jo laskun?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Joo, itse asiassa sain! (Kumma että se lasku kuitenkin tulee niin hyvin perille...)
Olin heti uudestaan silloin asiasta yhteydessä ja sanottiin silloin aspassa että voin unohtaa koko laskun ja lisäksi luvattiin lähettää se kortti vielä uudestaan. Vieläkään ei mitään korttia ole tullut ja tuosta on siis jo monta päivää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Joo, itse asiassa sain! (Kumma että se lasku kuitenkin tulee niin hyvin perille...)
Olin heti uudestaan silloin asiasta yhteydessä ja sanottiin silloin aspassa että voin unohtaa koko laskun ja lisäksi luvattiin lähettää se kortti vielä uudestaan. Vieläkään ei mitään korttia ole tullut ja tuosta on siis jo monta päivää aikaa.
Kohta tulee uusi lasku.
Sinccis
Jos ei viikon sisällä tule sitä korttia niin lopetat tilauksen ja laitat palautetta, että ehkä kilpailija onnistuu kortin lähettämisessä!
Hei!
Ikävä kuulla, että kaapelikortin toimitus on viivästynyt. Laskutus alkaa normaalisti siinä vaiheessa, kun kortti lähetetään meiltä ja toimituksessa menee muutama arkipäivä. Tätä kautta ei päästä asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin selvittää tarkemmin, mistä tämä viivästys johtuu. Selvisikö yhteydenottojen aikana syytä toimituksen viivästymiselle?
//Joonas S. @TeliaPartio
Neljän eri aspahenkilön kanssa ollut tästä jo yhteydessä. Täytyy varmaan unohtaa koko juttu, jos on kerta yritykselle liian vaikea rasti.