Erosin varakkaasta ja komeasta miehestä
Kaikki sukulaiset uskovat, että minut jätettiin ja valittelevat kohtaloani.
Siis minä itse halusin erota monista syistä, mutta kukaan ei usko.
Kaikki harmittelevat, kun mies jätti minut.
En enää jaksa selitellä ja annan asian olla.
Mutta miten voi olla tällaiset uskomukset?
Kommentit (12)
Sukulaisesi eivät haluaisi uskoa, että olet idiootti.
Luonne merkitsee eniten kun haluaa yhdessä parisuhdetta luoda ilman erilleen kasvamista. Gold diggerit tuntuu enempi jenkkijutulta joten harmillista jos lähipiirisi kokee että varakkuus syy pysytellä parisuhteessa oli suhteen laatu mikä tahansa
Samaa ihmetteli ex-vaimoni suku, kun erosimme. Kaikki luulivat, että hylkäsin vaimoni. Osa jopa soitteli minulle ja yritti sovitella. Kuitenkin exäni halusi itse erota ”erilaisten arvojen ja erilleen kasvamisen” vuoksi. Nyt hänellä onkin sitten sellainen uusi mies, että sukunsa vasta saakin ihmetellä :-)
Niin minäkin erosin. Se varakkuus kun ei kompensoi mulkkua käytöstä.
Minäkin erosin nuorena, lähdin köyhän miehen mukaan maailmalle. Rakastuin häneen. Minkäs sille tekee. Ei raha onnea tuo.
Onko ne sukulaiset hieman tynnyrissä kasvaneita ja varakkaita ihmisiä ylöspäin katsovia? Sellaisia jotka ei ymmärrä että vapaus on arvo sinänsä ja että varakas mies voi olla alistava, väkivaltainen, välinpitämätön, sosiaalisesti taidoton tms jolloin raha ei korvaa sitä menetettyä vapautta? Jos ratkaisu oli mielestäsi oikea pidemmällä tähtäimellä niin anna sukulaisten miettiä mitä miettivät keskenään.
Miilä neinaat nyt elättää itsesi tai pitää edes 1/4 entisestä elinrasostasi, vai tuliko iso "eropotti"?
Ehkä sukulaisesi ei ole tuntenut niitä samoja varakkaita/komeita/hyvässä asemassa olevia miehiä joita esimerkiksi itse olen tuntenut ja joihin en koskisi pitkällä tikullakaan tutustuttuani. Luulevat varmaan että kaikki on unelmavävyjä.
Ai miten voi olla? No siten että suurin osa ihmisistä on valitettavasti helvetin tyhmiä ja arvoiltansa aivopestyjä. Jos jotain tästä elämästä olen oppinut niin sen, ettei jotain sukulaisia kannata liikaa omissa elämänvalinnoissa kuunnella. Miten he voisivat tietää sinua paremmin, kun eivät tunne sinua tai tilanteitasi paremmin kuin sinä itse. Ihmiset eivät myöskään aina neuvoessa/kauhistellessa muita ole täysin vilpittömiä, vaan heidän mielipiteitään ja suhtautumistaan ohjaa omat epävarmuudet ja kokemukset. Moni on niin yksinkertainen, että kuvittelee muiden haluavan samoja asioita kuin itse ja esim. jos on kohdannut hyviä varakkaita miehiä, kuvittelee oikeasti että se hyvyys johtui siitä varakkuudesta. Valitettavasti se että olet sukua jonkun kanssa ei tee hänestä/heistä sen fiksumpia tai empaattisempia. Älä välitä ja anna muiden luulla mitä haluavat luulla. Siinä ei selittelyt auta eivätkä ne edes ole tarpeen! Jos jotain oikeasti kiinnostaisi miten asia on mennyt, sellainen ihminenhän juttelisi suoraan sinun kanssa. Jos tiedät tehneesi oikein ja itsesi hyväksi, mihin edes tarvitsisit muiden hyväksyntää?
Surkea provo. Miten ulkoinen kuuluu siihen, onko hyvä suhde?
"Moni kakku päältä kaunis", sanotaan.
Usein ihminen hankkii rahaa, statusta jne. korvaamaan persoonallisuuden puutteita, ajatellen että se olisi joku turva hylkäämistä vastaan (sitten kun vastenmielinen luonne paljastuu kumppanille, niin edes ne rahat saisivat jäämään). Pysy kaukana rikkaista ihmisistä, kuuluu neuvoni. Vaikka olisit itse rikas, mutta edes jollain tasolla myötätuntoinen eliö, heistä ei ole "lämmittämään elämääsi" millään tavalla. Elämäsi ei tule muuttumaan paremmaksi heidän ansiostaan. Et voi voittaa rikkaan kumppanin kanssa. Jos otat vastaan heidän lahjomisensa, olet onnenonkija ja vain heidän rahojensa perässä. Jos et ota, he suuttuvat siitäkin ja etsivät sellaisen joka ottaa. He haluavat ostaa "rakkauden", turvatakseen oman asemansa jollakin tavalla. Rikkaiden maailmassa ei ole mitään sääntöjä, moraalia tai kunniantuntoa toisia ihmisiä kohtaan, joten siihen saat tottua jos siihen maailmaan haluat. Rakenna mieluummin oma elämäsi omien arvojesi varaan, kun yritä sopeutua rooliin jonka joku toinen on sinulle rakentanut.
Koska nainen on loinen eikä voi erota varakkaasta ja komeasta miehestä
Mahdoton yhtälö.