Myin tavaran netin kautta, nyt vastaanottaja väittää saaneensa jotain ihan muuta krääsää. Miten pitäisi toimia?
Kommentit (13)
Ei mitenkään. Ei idiooteille pidä luoda edes ajatuksen henkäystä.
Sinccis
Kaupat on tehty ja ostajalla tavara. Sä olet ulkona tuosta. Älä vastaa hänelle mitään. Vänkyttää, mitä vänkyttää.
Mitäs sitten jos rupeaa änkyttämään jostain rikosilmoituksesta?
Otin kuvan paketista kotona, mutten Postissa sentään.
Ap
Siinähän tekee, saa itte sitten itse todistaa väitteensä.
Pistä riitalautakuntaan ensin viestiä?
Myit tavaran, mutta sai krääsää. Kuulostaa kummalliselta. Saiko mielestään siis väärän paketin vai huonompilaatuisen tavaran kuin luuli?
Niin tarkoitatteko että otatte videon kun suljette paketin postossa ja postitäti rekisteröi? Irtokuvien välissähän ehtii tapahtua vaikka mitä
Näitä sekopäitä riittää. Kerran olin myymässä puhelinta huudossa ja ostaja sen huusi, oli maininta mulla toimitusehdoissa, että postilla, pakettina, ei postiennakkoa, niin alkoi vänkäämään, että ei maksa jos en toimita postiennakolla :D Syytti huijariksi ja alkoi sabotoimaan mun sivuja huudossa, kaikkiin mun myynti-ilmoituksiin laittoi viestin julkisesti, että olen huijari oikein kolmella huutomerkillä, no poistin sen takia koko profiilin ja siirryin torille. Mulla oli vaikka kuin monta kuvaa puhelimesta ja lappu käsin kirjoitettuna niissä kuvissa, missä näkyi päivämäärä ja paikkakunta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten jos rupeaa änkyttämään jostain rikosilmoituksesta?
Otin kuvan paketista kotona, mutten Postissa sentään.
Ap
Sana sanaa vastaan. Et voi hävitä, ellei sua vastaan nosta esim. 10 ihmistä kannetta.
Sitten alkaa vaikuttamaan, että sä olet kusettaja.
Sinccis
Ikäviähän nää kaikki sekopäät on. Siksi en käy persaukisten kanssa kauppaa ollenkaan.
Annan mielummin vaikka ilmaiseksi pois.
Sinccis
No nyt Sinccis keskustelee itsensä kanssa !
En nyt oikein tiedä noista riitalautakunnista ja ryhmäkanteista mitä niillä tarkoitetaan mutta...
Jos paketin vastaanottaja pysyy väitteessään niin kehoita häntä tekemään rikosilmoitus. Jos kyse ei ollut mistään tuhansien eurojen tuotteesta niin asiasta kirjataan rikosilmoitus lievästä petoksesta. Riippuen asuinpaikastasi asia joko tutkintaan tai ei. Voihan olla että ostajalla on aikaisempiakin vastaavanlaisia juttuja ja silloin on uskottavuus tähän teidän juttuun kyllä nolla. Jos näyttöä jutulle ei tule, niin veikkaan että tutkinnajohtaja tekee rajoitusesityksen syyttäjälle ja juttu jää siihen.
Kiitos viesteistä. Täytyy kyllä ihmetellä joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Myit tavaran, mutta sai krääsää. Kuulostaa kummalliselta. Saiko mielestään siis väärän paketin vai huonompilaatuisen tavaran kuin luuli?
Väitti saaneensa paketin, jossa oli kaiken maailman johtoja. Otti kuvan, ja kuvassa oleva paketti oli aivan erilainen kuin se minkä lähetin.
Ap
Minä otan aina kuvan paketista ennen sen sulkemista ja toisen postiin viedessä ja lähetän ne ostajalle.