Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illalla ollaan menossa eräisiin illanistujaisiin jonne on tulossa laajasti tiedetty munahaukka

Vierailija
15.06.2019 |

Oma mies on sellainen että lähtee helposti flirttiin mukaan, mitenköhän menee ilta ja miten saisi naisen pidettyä siitä erossa

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehellesi korvatulpat ja sido sen silmät ja jos nämä eivät auta, köytä mies pöydän jalkaan kiinni.

Vierailija
2/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalukko miehelle ja avain visusti piiloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole munahaukkaa kauniimpi ja miellyttämishaluisempi, mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
4/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä perusnätti ja seksikäsvartaloinen? Kannattaa alkaa jo täytteleen avioerohakemusta. 

Vierailija
5/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit tuollaisen miehen? 🙄

Vierailija
6/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mieheen joka oikeasti tykkää susta

Vierailija
7/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies on hyvä sitoa johonkin, esimerkiksi laivan mastoon.

Vierailija
8/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene illalla.

Vierailija
9/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillähän on terve ja luottamuksellinen suhde.

Kyllä se pettäminen kaatuu ihan yhtä lailla kummankin osapuolen niskaan, täysin turhaa vinkua joistain syöjättäristä jotka viettelevät muuten niin kunnolliset miehet.

Jos ei pysy housuissa niin ei pysy.

Vierailija
10/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivassa tulaisuudessa valittelet puutteessa oloasi, kun miehen sukupuolitaudin hoito kestää kauan.

Vierailija
11/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sen on naisen vika jos miehesi on ällö ja suhteenne on huono?

Vierailija
12/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies läksi junalla Imatran ajoihin ja on yötä Imatralla. Karjalan neidothan on tunnetusti kovin iloluontoisia... Olisikohan mun kuitenkin pitäny lähtee mukaan?

No niin. Todellisuudessa heitin hänet asemalle, annoin suukon ja sanoin, että nauti näkymistä. Kysyi, että ai niistä varikkotytöistä piukeissa asuissaan? Nauroin ja sanoin, että totta kai nekin kuuluu kokonaisuuteen.

Vierailija
13/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähä toimii varmasti käänteispsykologia. Työnnä se mies sen syliin ja käy ehdottelemaan

Vierailija
14/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies läksi junalla Imatran ajoihin ja on yötä Imatralla. Karjalan neidothan on tunnetusti kovin iloluontoisia... Olisikohan mun kuitenkin pitäny lähtee mukaan?

No niin. Todellisuudessa heitin hänet asemalle, annoin suukon ja sanoin, että nauti näkymistä. Kysyi, että ai niistä varikkotytöistä piukeissa asuissaan? Nauroin ja sanoin, että totta kai nekin kuuluu kokonaisuuteen.

Missä voimme tavata?

Vierailija
15/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaulapantaa ja kuonokoppaa. Fleksi taluttimeksi, jos osaa olla kunnolla. Jos ei, niin lyhyt jykevä hihna. Raippa tai nahkapiiska kanssa.

Vierailija
16/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti PARIKKALASSA?! Siellä se paikallinen munahaukka on käynyt kyllä jo ne oman kylän miehet läpi... 

Vierailija
17/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittelysi paljastaa itsestäsi jotain. Vihaat seksiä ja itseäsi ja olet epävarma kuin kuramatto.

Vierailija
18/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä voimme tavata?

Ai sinä ja mies vai sinä ja minä...?

Vierailija
19/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teillähän on terve ja luottamuksellinen suhde.

Kyllä se pettäminen kaatuu ihan yhtä lailla kummankin osapuolen niskaan, täysin turhaa vinkua joistain syöjättäristä jotka viettelevät muuten niin kunnolliset miehet.

Jos ei pysy housuissa niin ei pysy.

Housuissa pysymistä edistää oman puolison houkuttelevuus ja seksuaalimyönteisyys. Mutta sitähän on mahdoton aapeen kaltaisesta palikasta etsiä.

Vierailija
20/57 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan flirttiä!

Kylläpä on taas naisella surkea itsetunto. :(