Illalla ollaan menossa eräisiin illanistujaisiin jonne on tulossa laajasti tiedetty munahaukka
Oma mies on sellainen että lähtee helposti flirttiin mukaan, mitenköhän menee ilta ja miten saisi naisen pidettyä siitä erossa
Kommentit (57)
Munalukko miehelle ja avain visusti piiloon.
Jos et ole munahaukkaa kauniimpi ja miellyttämishaluisempi, mitään ei ole tehtävissä.
Onko vielä perusnätti ja seksikäsvartaloinen? Kannattaa alkaa jo täytteleen avioerohakemusta.
Vaihda mieheen joka oikeasti tykkää susta
Kyllä se mies on hyvä sitoa johonkin, esimerkiksi laivan mastoon.
No teillähän on terve ja luottamuksellinen suhde.
Kyllä se pettäminen kaatuu ihan yhtä lailla kummankin osapuolen niskaan, täysin turhaa vinkua joistain syöjättäristä jotka viettelevät muuten niin kunnolliset miehet.
Jos ei pysy housuissa niin ei pysy.
Sopivassa tulaisuudessa valittelet puutteessa oloasi, kun miehen sukupuolitaudin hoito kestää kauan.
Ja miksi sen on naisen vika jos miehesi on ällö ja suhteenne on huono?
Mun mies läksi junalla Imatran ajoihin ja on yötä Imatralla. Karjalan neidothan on tunnetusti kovin iloluontoisia... Olisikohan mun kuitenkin pitäny lähtee mukaan?
No niin. Todellisuudessa heitin hänet asemalle, annoin suukon ja sanoin, että nauti näkymistä. Kysyi, että ai niistä varikkotytöistä piukeissa asuissaan? Nauroin ja sanoin, että totta kai nekin kuuluu kokonaisuuteen.
Tähä toimii varmasti käänteispsykologia. Työnnä se mies sen syliin ja käy ehdottelemaan
Vierailija kirjoitti:
Mun mies läksi junalla Imatran ajoihin ja on yötä Imatralla. Karjalan neidothan on tunnetusti kovin iloluontoisia... Olisikohan mun kuitenkin pitäny lähtee mukaan?
No niin. Todellisuudessa heitin hänet asemalle, annoin suukon ja sanoin, että nauti näkymistä. Kysyi, että ai niistä varikkotytöistä piukeissa asuissaan? Nauroin ja sanoin, että totta kai nekin kuuluu kokonaisuuteen.
Missä voimme tavata?
Suosittelen kaulapantaa ja kuonokoppaa. Fleksi taluttimeksi, jos osaa olla kunnolla. Jos ei, niin lyhyt jykevä hihna. Raippa tai nahkapiiska kanssa.
Olet varmasti PARIKKALASSA?! Siellä se paikallinen munahaukka on käynyt kyllä jo ne oman kylän miehet läpi...
Nimittelysi paljastaa itsestäsi jotain. Vihaat seksiä ja itseäsi ja olet epävarma kuin kuramatto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voimme tavata?
Ai sinä ja mies vai sinä ja minä...?
Vierailija kirjoitti:
No teillähän on terve ja luottamuksellinen suhde.
Kyllä se pettäminen kaatuu ihan yhtä lailla kummankin osapuolen niskaan, täysin turhaa vinkua joistain syöjättäristä jotka viettelevät muuten niin kunnolliset miehet.
Jos ei pysy housuissa niin ei pysy.
Housuissa pysymistä edistää oman puolison houkuttelevuus ja seksuaalimyönteisyys. Mutta sitähän on mahdoton aapeen kaltaisesta palikasta etsiä.
Sehän on vaan flirttiä!
Kylläpä on taas naisella surkea itsetunto. :(
Laita miehellesi korvatulpat ja sido sen silmät ja jos nämä eivät auta, köytä mies pöydän jalkaan kiinni.