Onko muita joita Juhannus ei vaan kiinnosta?
Minulle on lähinnä ihan sama koko juhannus. Yksi päivä muiden joukossa. Lepään koko pitkän viikonlopun
Kommentit (13)
Juopporenttujen pilaama tämäkin.
Kännisiä oksettavia rääpäleitä kaikkialla.
Satais edes räntää koko juhannus, pysyi nuo rentut sisätiloissa.
Ärsyttää kun kaupat on taas tukossa etelästä mökeilleen paukkaavia. Keskellä ruuhkaisen kaupan käytävää aletaan suureen ääneen jo ruokailla vesi suusta roiskuen kun mietitään oikein porukalla että mitä sitä möksällä grillataan Juhannuksena. Oikein keskellä käytävää pohditaan ja kärrit vielä siin ympärillä, että ohi ei pääse kukaan, eikä tietenkään voida väistää ja tehdä tilaa. Itsekkäät eteläsuomalaiset.
En olisi muistanut koko juhannusta jos tätä ketjua ei olisi ollut.
Ei siinä mielessä kiinnosta etten tahdo mihinkään juhannusbileisiin tms. vaan kuten muutkin juhlat (ja usein arkenakin), vietän viikonlopun Suomen luontoa ihaillen ja luonnonvoimista nauttien, oli seuraa tai ei. Pieni sisäinen pakanani herää näinä aikoina eloon :)
Minä istun koko juhannuksen sisällä anustappipersiissä ja juan jallua.
Olen ulkomailla kuten viime vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun kaupat on taas tukossa etelästä mökeilleen paukkaavia. Keskellä ruuhkaisen kaupan käytävää aletaan suureen ääneen jo ruokailla vesi suusta roiskuen kun mietitään oikein porukalla että mitä sitä möksällä grillataan Juhannuksena. Oikein keskellä käytävää pohditaan ja kärrit vielä siin ympärillä, että ohi ei pääse kukaan, eikä tietenkään voida väistää ja tehdä tilaa. Itsekkäät eteläsuomalaiset.
Se on kärry eikä mikään keleen kärri! ***tanan savolaiset!
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkomailla kuten viime vuonnakin.
oi.... Olen kateellinen
No ei kyllä suuremmin kiinnosta. Ei ole koskaan järjestetty juhannuksena mitään ihmeellisempää. Yhden kerran kävin nuorena juhannusfestareilla ja se onkin sitten jäänyt ainoksi festarireissuksi.
vappu, uusi vuosi, juhannus. Iso juttu pikkulapsille ja teineille. Aikuiselle työssäkäyvällä ihmiselle rentouttava vapaapäivä. Lepään.
Vierailija kirjoitti:
Stadilaiset ovat tulleet käymään kotona.
Sen verran kiinnostaa, että se kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Juhannuksen hyvä puoli on kieltämättä se, että mekastavat kerrostalonaapurit lähtevät jonnekin muualle häiriköimään.
Ankeuttajia ei kiinnosta mikään, koskaan.