Miehen äidin luo viikoksi kesälomalla ja itseäni ei huvittaisi olla niin kauaa
Siellä. Haluaisin kesälomalla nukkua pitkään ja heräillä kaikessa rauhassa, enkä olla tavallaan tilivelvollinen kenellään siitä jos haluan levätä pidempään. Yleensä olen kännykällä maaten sängyssä hetken kunnes nousen ylös ja tykkään sitten meikata rauhassa. Anoppi odottaa kärsimättömänä aamupalapöydässä meitä syömään kello yhdeksän aikoihin. Viikko tuntuu pitkältä ajalta mutta miehen mieliksi täytyy suostua.
Kommentit (12)
Mun appivanhemmat potkii ylös viideltä
Miksi et ole siellä vain viikonlopun yli? Näin minä tein aikoinaan. Olin max kolme päivää, ja mies jäi sinne vielä loppuviikoksi, kun niin harvoin vanhempiaan tapasi. Ja paljon mukavampi heidän keskustella jostain asioista ihan keskenään vaan.
Miksi ihmeessä pitäisi suostua viikon anoppilavierailuun miehen mieliksi? Ei parisuhteessa oleminen tarkoita, että arvokkaat lomapäivät pitäisi käyttää tavalla, joka ei itseä ollenkaan miellytä. Sinä päätät ihan itse omasta ajankäytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole siellä vain viikonlopun yli? Näin minä tein aikoinaan. Olin max kolme päivää, ja mies jäi sinne vielä loppuviikoksi, kun niin harvoin vanhempiaan tapasi. Ja paljon mukavampi heidän keskustella jostain asioista ihan keskenään vaan.
Nimenomaan näin. Teemme ihan samoin kummankin vanhempien kanssa, eli toinen on pari päivää ja toinen viikon.
Miten suuri puhelin sinulla oikein on?
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Miehen mieliksi...teet niin kuin itsellesi on hyvä. Toisten miellyttäminen oman henkisen hyvinvoinnin kustannuksella ajaa suhteen kuin suhteen karille.
Meillä toimimme niin että kumpikaan ei pakota toista olemaan pidempään. Mieheni on vanhempieni luona max. kaksi päivää, minä mieheni äidin mökillä max. neljä päivää. Mukavia ihmisiä kaikki mutta minun juttuni ei ole olla viikkoa saaressa mökillä eristyksissä muusta maailmasta.
Älä ole, ihan itse päätät menemisesi ja olemisesi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, parempi se on silloin haukkua kun asianosainen ei ole paikalla ruikuttamassa vastaan.
Minäkin lähetän miehen ja lapset anopille ja jään kaupunkiin. Meen pariksi yöksi ja sitten jatketaan sieltä mun vanhempien mökille jossa saa nukkua vaikka sataan
Valinta on ihan omasi.