Annatko aina väärän ensivaikutelman itsestäsi? Onko ulkoinen olemuksesi ristiriidassa todellisen persoonasi ja elämäntapasi kanssa?
Kirjoitin toisessa ketjussa, miten minua kiinnostaa parisuhteissa kinky seksi, seikkaileminen, erillissuhde ja epätyypillinen elämä. En halua lapsia enkä sellaisia voi enää saadakaan. En etsi arjen jakajaa vaan rakastajaa. Vedän kuitenkin puoleeni eniten pesänrakentajanaisia, joilla on vauvakuume.
Luulen, että tämä johtuu ainakin osittain habituksestani ja ensivaikutelmasta, jonka annan. Olen turvallisen, skarpin ja ystävällisen oloinen, vähän nallekarhumainen tyyppi. Minun kanssani on helppo jutella ja tunneälyä löytyy. Useampi kuin yksi treffikumppani on sanonut kohteliaisuutena, että muistutan heidän veljeään.
Onko teillä vastaavia kokemuksia liittyen deittailuun, harrastuksiin, musiikkimakuun, luonteenpiirteisiin jne?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kinky?
Pervo on kai oikea suomennos. Tarkoittaa minun tapauksessani esimerkiksi sadistista seksiä ja alistamista.
AP
Siis nautit naisten alistamisesta ja satuttamisesta?!
Kyllä, erittäin paljon. Mutta siis vain molemminpuolisesti nautittavan seksin yhteydessä. Esimerkiksi poliittisesti tai taloudellisesti kannatan tasa-arvoa. En myöskään innostu parisuhteista, joissa on voimakas valtahierarkia. Kokopäivä-dom on minulle liian rankka duuni.
AP
Voiko tuo johtua siitä, että maskuliinisuutesi ei ole kovin vahvaa ja haluat kompensoida sitä sängyn puolella? Itse esim haluan miehenä olla perheen pää, mutta en halua alistaa naista tai nauti mistään sadismiseksistä. Käytän toki mielelläni väkivaltaa ihmisiä kohtaan ketkä yrittävät satuttaa minua tai läheisiäni.
Luuletko, että oma "perheen pää" -larppisi johtuu latenteista epävarmuuksista oman miehisyytesi suhteen ja kyvttömyydestä kohdata naiset arjessa tasavertaisina kumppaneina?
AP
Ei vaan se johtuu luonnosta. Satatuhatta vuotta vs 70 vuotta tätä ''tasavertaisena'' hommaa. Kumman luulet olevan geeneissä? Sä olet perverssin yhteiskunnan tuote. Minä olen luonnon ja genetiikan tuote. Mun isä johti mun perhettä kun olin lapsi ja minä johdan omaani ;)
Vai biologiaa, lol. Miesjohtoinen ydinperhemalli on 1900-luvun tuotos. Koko perheen käsite on ihan puhdasta kulttuuria. Mutta varmaan on helpompi elää, jos ei tunnista omassa käyttäytymisessään piileviä historiallisia valtarakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kinky?
Pervo on kai oikea suomennos. Tarkoittaa minun tapauksessani esimerkiksi sadistista seksiä ja alistamista.
AP
Uuuu, voisin tulla ruoskimaan susta mehut pihalle ja vähän kuristamaan. MINÄ en olisi se alistuja, minä olen valtiatar.
Tavatessa olen puhelias, hauska naapurintyttö. Oikeasti tykkään olla omissa oloissani yksin kotona. Ihmisten tapaaminen syö energiaa ja väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kinky?
AP
Uuuu, voisin tulla ruoskimaan susta mehut pihalle ja vähän kuristamaan. MINÄ en olisi se alistuja, minä olen valtiatar.
Valitettavasti en ole switch.
AP
En tiedä miltä mun pitäisi näyttää, mutta näytän tältä koska haluan näyttää tältä ja tykkään laittaitua. Mulla on blondatut hiukset, aina meikit naamassa, tekokynnet ja hiuslisäkkeet, käytän aina työajan ulkopuolella korkeita korkoja ja pukeudun omasta mielestäni tyylikkäästi (ei koskaan mitään paljastavaa, aina pitkähihainen paita ja pitkät housut).
Minua on usein luultu ilmeisesti kovin helpoksi, koska varsinkin vanhemmat miehet lähestyvät seksuaalisilla ehdotuksilla. Olen myös yh, ja ajan ammatikseni rekkaa, en tiedä vaikuttaako sekin jollain tavalla.
Jotkut pitävät minua ehkä tyhmänäkin ja luulevat että olen kiinnostunut autoista ja haluan puhua rekoista tai työstä myös vapaa-ajalla.
Todellisuus on se, että minulla on myös korkeakoulutus, minua ei kiinnosta autojen rassaus, moottoripyöräily tai mikään muu ns. miehinen harrastus. Enkä ole harrastanut seksiäkään kymmeneen vuoteen.
Ymmärrän että ihmisillä on ennakkoluuloja ulkonäön ym. suhteen, niin on minullakin.
Tämäkin lempeä keski-ikäinen täti hippeilee puskavaunulla ja psykedeeleillä. - Mua pidetään ammattini vuoksi usein tyhmänä ja/tai köyhänä. Olen FM, ei enää tarvetta kokopäivätyölle, satunnaisille lisätuloille kyllä.
Ap siitä samaisesta ketjusta.
Taidan antaa vaikutelman "unelmavävynä" (entisen treffin suusta kuultua) jonka kanssa perustaa perhe.
Oikeasti en halua perustaa perhettä, enkä halua perinteisiä sukupuolirooleja.
Ap olisi juurikin mies minun makuun!
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun aina kokomustiin, joten minua luullaan usein gootiksi/hevariksi. Todellisuudessa kuuntelen räppiä, soulia ja rnb:tä eli genrejä, joita hevarit stereotyyppisesti inhoavat.
Mä en ole nyt ihan varma mitä ryhmää tulit tuossa eniten stereotyypittäneeksi.
ok en siis ole ainoa jota kutsutaan veljeksi... se nimittäin on ollut aika hämmentävää.
Olen isotissinen. Sen vuoksi minua pidetään viettelijättärenä, joka on aina valmis seksiin. Olen kuitenkin demiseksuaali ja minun täytyy tuntea toinen tosi pitkään, ennen kuin kiinnostun seksuaalisesti.