Mies ei suostu poistamaan puhelimesta dikkikuviaan, sanoo että "niitä on hyvä olla"
Miksi on? Mitä se tarkoittaa? Menemme runsaan kuukauden päästä naimisiin.
Kommentit (32)
Millainen muna miehelläsi on?
T: Mies
Hei ap, mulla olis kans pari kuvaa omasta vehkeestä. Haluisitko nähdä, vaikka vertailum vuoksi. Näkisit mistä jäät paitsi.
Ei ole normaalia todellakaan. Kannattaa harkita naimisiinmenoa. Lähettelee niitä muille, mikä on jo sinällään vastenmielistä ahdistelua ja ääliömäistä pettämisaspektin lisäksi.
Sano nyt edes että häät on Porvoon vanhassa kirkossa?
No miksi niitä nyt voisi puhelimella valmiina olla? 🙄
Noh, muutamat dikkikuvat saattavat olla hyvin onnistuneita, useimmat taas eivät, ja ne onnistuneet kannattaa ehdottomasti säilyttää.
Minulla on naimisissa oleva (entinen) miesystävä, joka antaa parhaat dikkikuvansa minun arkistoitavakseni ja pyytää lähettämään niitä takaisin, kun haluaa tehdä vaikutuksen uuteen naisystävään. Ja mielelläni minä niitä säilytänki, koska hän on KOMEA sieltä päinkin. Kyllä minäkin niitä mielelläni katselen!
Miehesi on säälittävä nykyajan reppana.
Jotenkin hauskaa että on kullikuva "varmuuden vuoksi" :)
Vierailija kirjoitti:
niitä kuvia on aina hyvä välillä lähetellä naikkosille viikonloppuisin aamuyön tunteina
Kyllä! Naiset ovat aina otettuja huomiosta ja saadessaan himottavan kuvan isosta kalusta.
Vierailija kirjoitti:
niitä kuvia on aina hyvä välillä lähetellä naikkosille viikonloppuisin aamuyön tunteina
Kyllä! Naiset ovat aina otettuja huomiosta ja saadessaan himottavan kuvan isosta kalusta.
Kehoittaisin harkitsemaan avioliitoa vaikka kaikki kutsuja myöten olisi valmista.
En avaa tätä enempää, mutta HARKITSE.