Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen yhteishaku

Vierailija
14.06.2019 |

Onko täällä muita tuloksia odottavia? Minne olette hakeneet? Luulen, että omat tulokseksi tulevat vasta 28. päivä... Pitkältä tuntuu tämä odottelu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sieltä heti sähköposti että siellä on tuloksia vai pitääkö käydä joka päivä itse katsomassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen itse taidehistorian tuloksia.. helsinki kuulemma viimeisimpänä yleensä julkaisee tuloksensa.

Sähköposti tulee, jos on antanut spostiosoitteensa.

Vierailija
4/12 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sieltä heti sähköposti että siellä on tuloksia vai pitääkö käydä joka päivä itse katsomassa?

Mulle tuli sähköposti, että Opintopolussa on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Yo-tokarilla siis pääsin, vaikkakaan en ennen pääsykoetta (joku edelläni ollut oli ilmeisesti ottanut paikan vastaan jostain muualta).

Vierailija
5/12 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opintopolusta tulee sähköposti, jos olet saanut paikan ja se odottaa hyväksymistä.

Tuloskirje tulee kaikille sähköpostitse, mutta vasta kun kaikki tulokset on julkaistu (eli voi mennä heinäkuun puolelle).

Vierailija
6/12 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sähköposti, että Opintopolussa on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Yo-tokarilla siis pääsin, vaikkakaan en ennen pääsykoetta (joku edelläni ollut oli ilmeisesti ottanut paikan vastaan jostain muualta).

Minne pääsit?

Vierailija
7/12 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne pääsit?

Mitä todennäköisimmin AMK, yliopiston tulokset tulevat myöhemmin ja monen AMK tulokset jo nähtävillä..

Vierailija
8/12 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne pääsit?

Mitä todennäköisimmin AMK, yliopiston tulokset tulevat myöhemmin ja monen AMK tulokset jo nähtävillä..

Yliopistojenkin todistusvalinnan tulokset on kyllä julkistettu jo toukokuussa.

Vierailija
9/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, saako jostain nähtäväksi omat pääsykoepisteet sitten kun tulokset ovat tulleet? Olisi kiva tietää, miten meni muihin verrattuna.

Vierailija
10/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, saako jostain nähtäväksi omat pääsykoepisteet sitten kun tulokset ovat tulleet? Olisi kiva tietää, miten meni muihin verrattuna.

Mua kiinnostaisi kanssa. Tietääkö joku?

Vierailija
11/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opintopolusta tulee sähköposti, jos olet saanut paikan ja se odottaa hyväksymistä.

Tuloskirje tulee kaikille sähköpostitse, mutta vasta kun kaikki tulokset on julkaistu (eli voi mennä heinäkuun puolelle).

Viimeistään 28.6

Vierailija
12/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne saa. Samassa kuin alin pistemäärä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan