Korkeakoulujen yhteishaku
Onko täällä muita tuloksia odottavia? Minne olette hakeneet? Luulen, että omat tulokseksi tulevat vasta 28. päivä... Pitkältä tuntuu tämä odottelu.
Kommentit (12)
Tuleeko sieltä heti sähköposti että siellä on tuloksia vai pitääkö käydä joka päivä itse katsomassa?
Odottelen itse taidehistorian tuloksia.. helsinki kuulemma viimeisimpänä yleensä julkaisee tuloksensa.
Sähköposti tulee, jos on antanut spostiosoitteensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sieltä heti sähköposti että siellä on tuloksia vai pitääkö käydä joka päivä itse katsomassa?
Mulle tuli sähköposti, että Opintopolussa on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Yo-tokarilla siis pääsin, vaikkakaan en ennen pääsykoetta (joku edelläni ollut oli ilmeisesti ottanut paikan vastaan jostain muualta).
Vierailija kirjoitti:
Opintopolusta tulee sähköposti, jos olet saanut paikan ja se odottaa hyväksymistä.
Tuloskirje tulee kaikille sähköpostitse, mutta vasta kun kaikki tulokset on julkaistu (eli voi mennä heinäkuun puolelle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sähköposti, että Opintopolussa on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Yo-tokarilla siis pääsin, vaikkakaan en ennen pääsykoetta (joku edelläni ollut oli ilmeisesti ottanut paikan vastaan jostain muualta).
Minne pääsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne pääsit?
Mitä todennäköisimmin AMK, yliopiston tulokset tulevat myöhemmin ja monen AMK tulokset jo nähtävillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne pääsit?
Mitä todennäköisimmin AMK, yliopiston tulokset tulevat myöhemmin ja monen AMK tulokset jo nähtävillä..
Yliopistojenkin todistusvalinnan tulokset on kyllä julkistettu jo toukokuussa.
Tiedättekö, saako jostain nähtäväksi omat pääsykoepisteet sitten kun tulokset ovat tulleet? Olisi kiva tietää, miten meni muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, saako jostain nähtäväksi omat pääsykoepisteet sitten kun tulokset ovat tulleet? Olisi kiva tietää, miten meni muihin verrattuna.
Mua kiinnostaisi kanssa. Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolusta tulee sähköposti, jos olet saanut paikan ja se odottaa hyväksymistä.
Tuloskirje tulee kaikille sähköpostitse, mutta vasta kun kaikki tulokset on julkaistu (eli voi mennä heinäkuun puolelle).
Viimeistään 28.6
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne saa. Samassa kuin alin pistemäärä
up