Kumpi naisartisti enemmän makuusi Beyonce vai Jennifer Lopez?
Itse tykkään enemmän niin Lopezin persoonata kun musiikistakin. Vaikka Beyonce taitaa olla satakertaa menestyneempi:(
Kommentit (8)
Molemilla muutama tarttuva ralli. Jenniferillä kauniit kasvot. Sen enempää en ole heitä seuranut.
Ei kai toi B ole kun jenkeissä sellanen käsite? Siis jumalasta seuraava. Näin olen ainakin kuvitellut.
Pakko sanoa etten pidä oikeen kummastakaan. J Lousta välittyy kylmä narsistinen vaikutus ja Beyoncesta puolestaan huokuu tekopyhyys.
Onpa kyllä aika hirvittävä valintatilanne. Otatko sinistä paskaa vai punaista paskaa. O_o
Beyoncen laulut ovat pitkästyttäviä, vaikka hän on hyvin musikaalinen. Menestyksestään huolimatta esittelee aina paksuja pölkkyjalkojaan. Lopezilla on mitä näyttääkin, mutta voisi hänkin vähän siistimmin pukeutua. Laulajana ei mitenkään erikoinen. Muutama ralli.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan viettänyt liikaa aikaa palstalla, luin otsikon sujuvasti: "kumpi narsisti enemmän makuusi..."
Mutta joo Beyoncella paremmat biisit minun mielestä. Kummaltakin tunnen vain isoimmat hitit.
Luultavasti toi sun lukuvirhe on 100% totta!
Jennifer Lopez, koska ne laittavat tanssittamaan. Beyoncen on... taiteellisempia? En tiedä, en kuitenkaan jaksa kuunnella, vaikka kuinka upea ääni.
Oonkohan viettänyt liikaa aikaa palstalla, luin otsikon sujuvasti: "kumpi narsisti enemmän makuusi..."
Mutta joo Beyoncella paremmat biisit minun mielestä. Kummaltakin tunnen vain isoimmat hitit.