Juoksutapahtumat tihkuvat erotiikkaa
Aloitin vuosi sitten juoksuharrastuksen ja en ole katunut harrastuksen aloittamista hetkeäkään. Jo ihan lenkkipoluilla saa juosta etumus trikoissa pullottaen, kun vastaan tulee mitä piukemmissa juoksutrikoissa olevia naisia rinnat ihanasti pompsahdellen ja nännit ihanasti nöpöttäen! Usein olenkin juossut kalu kovana koko matkan, välillä jopa pari tuntia.
Juoksutapahtumat sitten ovatkin melkoinen aarreaitta meille juoksijoille! Erotiikkaa tihkuvia trikoita sekä miehillä että naisilla. Usein näyttää miehilläkin mukavasti jöpöttävän, kun ympärillä hölköttelee mitä kiinteämpiä takapuolia sekä kiinteitä ja täyteläisiä rintoja ihanasti pomppien, joissa esim. nännien sijainnit eivät jätä mitään arvailujen varaan. Naisten trikoista näkee mukavasti läpi, onko alla ns. mummoalkkarit, sloggyt tai esim. stringit. Etupuolelta tiukoissa trikoissa paistaa helposti "viiva" ja onkin sanoin kuvaamattoman kiihottavaa juoksutapahtumissa tarkkailla, kenellä on ajeltu "pesä" ja kenellä pieni tupsu häpykummulla, jne.
Ja pakkohan se on miehenäkin myöntää, että juoksutrikoot ovat omissa jaloissakin aikasta mukavat. Yritän myös antaa naisille samalla signaaleja siitä, mitä täältä suunnalta olisi tarjolla. Vielä en ole saanut juoksutapahtumissa ns. pesää, mutta uskon sen olevan vain ajan kysymys, kunhan kuntoni paranee. Nyt on ongelmana ollut se, että esim. puolimaratonin jälkeen olen ollut liian puhki, että panemisesta olisi tullut mitään, vaikka onkin ollut jäykkänä suunnilleen koko juoksun ajan ja vielä juoksun jälkeenkin, kun olen silmä tarkkana seurannut venytteleviä naisia.
Kannustankin kaikkia aloittamaan juoksuharrastuksen!
t. M42
Kommentit (12)
Plääh. Juoksu juoksuna, ja seksihommat sitten omalla ajallaan. Joo, ovat ne trikoopeput ihan ilo silmälle, mutta kyllä minusta olisi silti outoa jotenkin epätoivoisesti toivoa että josko tänään sais. Nauti vaan täysillä siitä juoksusta äläkä liikaa kuolaile trikoiden perään, niin saattaisit olla kiinnostavampi niiden naistenkin mielestä. Ehkä.
Muistatteko paljonko kortsuja jaettiin urheilijoille Rion olympiakisoissa. 10 tuhansia. Halut on urheilijoilla suurimmillaan, kun harjoitusta himmattu ennen olympialaisia. Tuossa mainittiin nuori pituushyppääjä Taika Koilahti. Että pimpin näkee paisuneena hyppytilanteessa, voiko pystyä kiihottuun ennen suoritusta. Mutta ennen kaikkea hän on todella lahjakas urheilija. Ennen J Halkoaho kaivo trikoita persvaosta hypyn jälkeen. J Halkoaho hänellä paras perse suomalaisista urheilijoista ikinä. Tsekatkaa. Kärjen takana on hyvännäköisiä ja lahjakkaita urheilijoilla. Urheilijalla voi olla erittäin suuret naimahalut, miehet ja naiset.
Samaa mieltä, että paljon on silmäkarkkia tarjolla. Itselläni ei kuitenkaan ala ns. jöpöttämään tosissaan juostessani.
Yhteen tyttöön kyllä tutustuin HCM:lla juoksun aikana. Juoksin varmaan 10km hänen takanaan, ja ihailin kaunista vartaloa ja pyllyä. Jossain 20km kohdalla aloimme juttelemaan, ja seuraavana aamuna heräsimme saman peiton alta, vaikka juttu ei sitten viikkoa pidempään kestänytkään.
Mä luulen että tämän osaston naiset eivät tykkää tästä keskustelusta. Kiinnitetään liikaa huomiota kiinteisiin peppuihin ja pilluihin. Ei ole syytä, kyllä tekin munaa saatte, ei se ole teiltä pois.
Itse olen maratonharrastelija. Ekan kerran pääsin alle 3:45 naisjäniksen perässä. Muut ryhmästä tippuivat matkalla, mutta tämän naisen peppua ja kannustusta seuraamalla tein sitten oman ennätykseni:) On kerrassaan lumoavaa ja yhä parempiin suorituksiin kannustavaa, kun edellä menevä peppu hieroo 185 askelta minuutissa:) Olikohan tämä pahasti sanottu, mutta fiksuja nämä naisjänikset!
Sama suunnistuksessa metsän siimeksessä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Padasjoen Nakukymppi?!
Trikoopeput on parempia kuin paljaat. Jättää mielikuvitukselle enemmän valtaa. Sekä se, että naiset tietämättään vilauttelevat pikkuhousujaan kiihottaa.
yllättävä isoja nättejä rintoja naisjuoksijoilla...sopivasti rasvaa...
Mahtaakohan monet naiset ja miksei miehetkin juosta trikoissaan ns. kommandona? Ei jäisi mitään epäselväksi puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan monet naiset ja miksei miehetkin juosta trikoissaan ns. kommandona? Ei jäisi mitään epäselväksi puolin ja toisin.
Joskus olen käynyt juoksemassa pelkät trikoot jalassa, kommandona siinä alla. Mulla ei kuitenkaan juostessa riitä verta enää vehkeeseen kun menen siinä läählääh-läählääh-tahtia, joten ei siinä varmaan paljoa katseltavaa ollut. Mutta pari kertaa olen käynyt kävelylenkillä sen jälkeen, kun olen itseäni kiusaillut ja kiihotellut pitkin päivää... Ja silloin on oikein pitänyt keskittyä, ettei ruiskahda housuun kesken lenkin, kun sauma sopivasti hankaa puoliheijaria. Silloin olisi kyllä ollut nähtävää, jos olisi trikoot olleet jalassa 😜
Epämiellyttävä asenne. Vai ns. pesää? Yh.
Varmasti et näe trikoistani, onko tupsu vai "ajeltu pesä". Tämä taas näitä fantasia-sarjan voittajia.