Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoni nousee aina 2 kiloa, kun alan harrastaa liikuntaa, vaikka en muuta syömisiäni (olen hoikka)

Vierailija
14.06.2019 |

Tarkoitus ei olekaan laihduttaa, vaan kohentaa kuntoa. Liikuntamuotona reippaat kävelylenkit. Vuodenaika jolloin näin tapahtuu on kesä. Mistä painon nouseminen johtuu? Ihan muuten vain kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kerää nestettä. Lihakset myös painavat enemmän kuin rasva. Kun lihakset vahvistuu ja rasvaa katoaa ympäriltä paino nousee vaikka ns laihdut ja kiinteydyt.

pt

Vierailija
2/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos lopettaisit alottamiset ja  alkaisit harrastamaan liikuntaa oikeasti. Mieluiten ihan oikeata liikuntaa, kävely on ihan ok jos ikää parisataa vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun liikut niin tulee lihaksia, mistä painon nousu johtuu. :D

Pitäisi tämä nyt jo jokaisen tietää

Vierailija
4/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään päähäsi varastoituu 2 litraa virtsaa.

Vierailija
5/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjään päähäsi varastoituu 2 litraa virtsaa.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä todettu?

Vierailija
6/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset kerää nestettä. Lihakset myös painavat enemmän kuin rasva. Kun lihakset vahvistuu ja rasvaa katoaa ympäriltä paino nousee vaikka ns laihdut ja kiinteydyt.

pt

Reippaat kävelylenkit ei kyllä kasvata montaa grammaa lihasta.

Mutta itsellä sama juttu jos olen muutaman päivän liikkumatta mutta en osaa selittää mistä se johtuu. Olen olettanut että lihaksiin kertyy nestettä koska treenaan aika kovaa.

Vierailija
7/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä se on, ei rasvan kertymistä. Itsellä sama juttu etenkin painoharjoittelun kanssa. Tauko likunnasta taas laskee nopeasti painoa sen pari kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi