Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee alemmuuden tunne kun miehen ex-vaimo on niin asiallisen ja fiksun oloinen

Vierailija
14.06.2019 |

Että sitä oikein ihmettelee mitä mies näkee minussa. Jotenkin tuntuu että se olis ollut paljon sopivampi miehelle. Heillä on yhteinen lapsikin jonka vuoksi joudun jonkun verran kuulemaan siitä exästä. Tuleeko muille koskaan tällaista tunnetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan rakkaudeksi.  Vaikka toinen olisi koulutetumpi, fiksumpi ja kauniinpi, niin sinä olet hänelle se oikea.  Rakkaus on mysteeri. Älä koe alemmuudentunnetta.

Vierailija
2/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päin vastoin. Exänsä on minua noin 10v. vanhempi (niinkuin mieskin) ja on oikeasti todella lapsellinen persoona... Se, että olivat eronneet pari vuotta ennen meidän tapaamista sai hänet ihan sekopääksi, kun sattui juuri silloin jäämään itse sinkuksi... Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen (25v.) ja mieheni sai kuulla olevansa pedofiili ja teinien paneskelija :D mies kertoi, että heidän suhteenkin aikana naisella meni esimerkiksi tatuoinnit sähkölaskun maksamisen edelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta voisi tulla jos olisi jotenkin sama tilanne. Myönnän sen että on helppoa kun miehen ex on matalasti koulutettu ja selvästi jo vähän rupsahtanut. Tosin, minun exäni taas on nuorempi ja hoikempi kuin nykyinen mieheni. En hetkeäkään haluaisi olla exäni kanssa enkä pidä häntä nykyistä miestäni parempana. Avainsana on se rakkaus. 

Vierailija
4/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se ex ole ilman syytä...

Vierailija
5/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, päin vastoin. Exänsä on minua noin 10v. vanhempi (niinkuin mieskin) ja on oikeasti todella lapsellinen persoona... Se, että olivat eronneet pari vuotta ennen meidän tapaamista sai hänet ihan sekopääksi, kun sattui juuri silloin jäämään itse sinkuksi... Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen (25v.) ja mieheni sai kuulla olevansa pedofiili ja teinien paneskelija :D mies kertoi, että heidän suhteenkin aikana naisella meni esimerkiksi tatuoinnit sähkölaskun maksamisen edelle...

No siis eihän ex ole ollut hullu, vaan miehesi on todella ollut pedofiili ja teinien paneskelija. Jos sinä olit 15-vuotta ja mies 25-vuotta, niinkuin tekstisi antaa ymmärtää.

Vierailija
6/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis eihän ex ole ollut hullu, vaan miehesi on todella ollut pedofiili ja teinien paneskelija. Jos sinä olit 15-vuotta ja mies 25-vuotta, niinkuin tekstisi antaa ymmärtää.

Luetun ymmärtäminen taas hienosti hanskassa.

Aloittajalle: ei sitä exää pakko ole vihata ja halveksua, mutta toki hyväksyntä ja arvostus vaatii paljon työtä. Muista että miehesi rakastaa sinua. Huolestu vasta jos mies alkaa vertailemaan teitä sinua alistavasti.

Vierailija
7/7 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on entinen vaimo. Sinä olet nykyinen. En murehdi exiä, sitten huolestun jos mies kiinnostuu jostakusta uudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän