Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kevyt uni

Lekalla päähän?
14.06.2019 |

Onko kokemuksia tai neuvoja, mikä mahtaa olla vialla kun nukkuu liian kevyesti melkeinpä jatkuvasti? Herään pienimpäänkin ääneen, tyyliin jos lapsi tassuttelee hiljaa käytävässä tai koira hyppää sohvalle. En ole stressaantunut, tai ei pitäisi olla, koska olen kesälomalla ollut jo kuukauden. Minulla on kyllä refluksi ja kuorsaan. En voi kuitenkaan uskoa, että olisi uniapneaa, koska olen keskimäärin pirteä aamuisin, mutta pää alkaa olla sumuinen ja keskittymiskyky heikko. Voikohan ihan refluksi aiheuttaa tuota? Syön esomeprazolia, mutta en sanoisi että se auttaa hirveästi. En juo kahviakaan alkuiltapäivän jälkeen, melatoniinikaan ei tunnu auttavan ainakaan normaaliannoksina. Lapset ovat jo 9 ja 11 eivätkä yleensä herättele, eli ei ole enää pikkulapsiaikojen herkkäunisuutta. Vaihdevuodetko ne pukkaa? Olen 39. Onko muilla ollut samaa, ja oletteko löytäneet apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko yhtään liikuntaa? Jos treenaa jotain kyllä sitten nukuttaakin kun keho tarvii lepoa. Tosin treeniä ei kannata jättää myöhään.

Vierailija
2/3 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen lähinnä lenkkejä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ei samaa ongelmaa, vai siihen ei auta mikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi