Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkiako robotti-imuri?

Vierailija
14.06.2019 |

Roskaa ja miruja on ihan älyttömästi. Imuroin lasten jäljiltä joka ruokailun jälkeen ja muuenkin (enkä edes ole (ollut) mikään siisteystyyppi)😥

Mutta jännittää kestääkö, toimiiko jne. tuollainen ja missä hintaluokassa kannattaa katsella, ettei olisi ihan pilipali, mutta toisaalta tietty mieluusti edullinen. Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin roomban halvimman perusmallin, missä ei ole mitään lisätoimintoja (ajastus yms.) ja se kyllä imuroi ihan hyvin. Se tosin pyörii vain tunnin, joten en tiedä kannattaisiko isompaan lukaaliin hommata sellainen, joka imuroi kauemman kerrallaan. Mulla vaan menee hermot kuunnella sitä hurinaa, jostain syystä se imurin ääni ei haittaa yhtään niin paljon, jos itse on imurin varressa.

Vierailija
2/4 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi koko ajan luen otsakkeen: abortti-imuri?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut robotti-imuri jo 15 vuoden ajan. Jätän sen puuhailemaan aina silloin, kun lähden kaupassa, ulkoilemassa tai jumpalla käymään. Silloin ei hurina häiritse.

Vierailija
4/4 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut robotti-imuri jo 15 vuoden ajan. Jätän sen puuhailemaan aina silloin, kun lähden kaupassa, ulkoilemassa tai jumpalla käymään. Silloin ei hurina häiritse.

Siis onko silloin ketään kotona? Imuriahan ei saisi jättää valvomatta tulipaloriskin takia.