Antakaa mulle jotain tosi tsemppaavia viestejä joiden avulla jaksan kesätyöni kunnialla loppuun asti!
Luen sitten tätä ketjua kun tulee taas paha paikka. Olen ollut jo aikeissa lopettaa, mutta taistelen vielä.
Antakaa tsemppaavia viestejä.
Kommentit (5)
Minkäslaisesta hommasta on oikein kyse?
Ala pitämään aamukampaa - Laske päivät ja laita ne allakkaasi - aina kun on viikko kulunut, voit ostaa itsellesi jonkun kivan palkinnon.
Ja muista, että ainoa syy siihen että jaksat on RAHA ja tietysti opithan siinä samalla asioita työssäsi - Jälkikäteen tuo kokemus tuntuu hyvältä ja voit kunnioittaa itseäsi, koska jaksoit paahtaa koko kesän töissä.
Aina, kun tulee duuniin kesäksi näitä ökkelöitä, niin ai että mä nautin, kun saan uunottaa niitä päivittäin.
Kerran yks tällainen umpityhmä kesätuomas kysyi minulta kopiohuoneessa A3 paperien sijaintia.
Tuolla alahyllyllähän niitä on, sanoin, ja kesätuomas kumartui ottamaan niitä .
Noh minähän otin oikein vauhtia, ja potkaisin poloista täysillä perseelle.
Kesätuomas melkein tuhersi itkua ja kyseli syytä kuritukseen.
- Itsehän aloitit, tokaisin juurevasti, ja jatkoin vielä, että anna olla viimeinen kerta.
Olkoompa tämä opiksi myös kaikille muillekin kesäuunoille
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun tulee duuniin kesäksi näitä ökkelöitä, niin ai että mä nautin, kun saan uunottaa niitä päivittäin.
Kerran yks tällainen umpityhmä kesätuomas kysyi minulta kopiohuoneessa A3 paperien sijaintia.
Tuolla alahyllyllähän niitä on, sanoin, ja kesätuomas kumartui ottamaan niitä .
Noh minähän otin oikein vauhtia, ja potkaisin poloista täysillä perseelle.
Kesätuomas melkein tuhersi itkua ja kyseli syytä kuritukseen.
- Itsehän aloitit, tokaisin juurevasti, ja jatkoin vielä, että anna olla viimeinen kerta.
Olkoompa tämä opiksi myös kaikille muillekin kesäuunoille
Hienosti toimittu! A3 paikkaa ei pidä tulla kyselemään jos aikoo kesätyöpaikkansa pitää.
Se on pelkkä kesätyö, loppuu tosi pian. Kestät kyllä sitä sen hetken, kun sitä jatkuu, eli ei pitkään. !