Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen vartaloosi?

Vierailija
13.06.2019 |

Laitetaanko peukku ylös jos olet, peukku alas jos et.

Itse aloitan alapeukulla, valitettavasti.
En tunne itseäni naiselliseksi, hyvin pienet rinnat, vatsassa ja käsissä senkin edestä rasvaa, peppu on laatikkomainen.

Tiedän, tiedän, maailmassa on kamalampia asioita, mutta haluaisin silti voivani rakastaa itseäni sellaisena kuin olen, ja saada vartalon josta pidän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Harva 51-vuotias on tässä kunnossa.

Vierailija
2/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näytän pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vartalossani kaikki on eri paria. Eikä mikään vaate ole koskaan istunut. Ei ole yhtään hyvää kohtaa. Tämä on masentanut läpi elämän. Olen omppu- ja kolhogeenien risteymä eli hirveä malliltani.

Vierailija
4/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vartaloni on palvellut minua hyvin!

Paksu viiskymppinen kaunotar

Vierailija
5/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta muutakaan ei ole tarjolla, joten nautin siitä. Ja hei, se toimii eikä ole sairas!

Vierailija
6/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ja kriiseilin tässä itseni kanssa viime viikolla ja kahvilassa sitten huomasin semmoisen yllättävän asian, että yhdellä kymmenestä ihmisestä on aika hyvä vartalo naamoineen ja lopuissa näytti olevan aina jotain vinksallaan ja siellä ne vinksahtaneet meni kuitenkin ihan muina miehinä ja naisina, joten päätin sitten olla kriiseilemättä sen enempää. Kelpaan hyvin tuonne muiden kummajaisten joukkoon.

Vierailija
7/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 57-vuotiaaksi asti. Mutta nyt kahden vuoden aikana on paino alkanut nousta, vaikka kuinka yritän syödä terveellisesti, katsoa annoskokoja ja liikkua paljon. Vyötärö on sentään tallella vielä, mutta on siihenkin löllöä tullut. Ei saisi tulla enää yhtään kiloa lisää tai muuten olen jo ylipainon puolella. Tuntuu kamalalta, kun aina olen hoikka tai hoikahko ollut, mutta kurvikas myös.

Vierailija
8/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
9/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pääosin. Syön perusterveellisesti ja hililiikun säännöllisesti ja se näkyy. Tottakai joku paikka voisi aina kiinteämpi, suorempi ja sileämpi, mutta kokonaisuuteen olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
10/10 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin edes pienet rinnat ja vähän takapuolta.

Harkitsen silikoneja.