Pussikaljalomailijat
Kylillä on alkanut taas lomien alkaessa näkyä kesälomalla olevia ukkoja. Nää pyöräilee ympäriinsä ja välillä juovat kaljaa jossain puiston penkillä. Selkeästi ovat muutoin työelämässä, mutta kesälomaa viettää pöhnässä pyöräilen. Tunnistatteko ihmistyypin? Eikö ne hönöt oikeasti lomalla muuta keksi.
Kommentit (9)
Yesh!
Sinccis
Ei aina jaksa olla maailman ympärikään menossa. Kivoja minilomia.
Onko nää ukot yksinäisiä? Miksi ei nämä "kivat minilomailijat" odota mitään elämältään kun kaljapöhnää? Surullista. Ei kaljan juonti käsittääkseni halpaa ole.
Suomen kesässä ei ihan hirveästi ole upeita lämpimiä päiviä, johin vielä sattuisi vapaata kaikesta muusta.
On halpaa, kun et mene sinne terassille niitä juomaan.
Mä olen nainen, mutta aion taas kerran viettää lomani noin. Matkustellut olen nuorena niin paljon että olen kyllästynyt. Tykkään luonnosta ja rennosta olosta. Ja alkoholistakin. Mikäpä sen ihanampaa kuin viedä viltti aurinkoiselle niitylle, tai istahtaa jonnekin kivelle tai puistonpenkille ja korkata kylmä kalja. Ja toinen. Ja kolmas. Terasseille olen liian epäsosiaalinen, en tykkää kun siellä on muita ihmisiä niin lähellä. Siksi pussikaljailu.
En tunnista tai olen aina pitänyt 24/7 pultsareina.
Itse juon hyvin harvoin ja vähän kerrallaan mutta ihanne juomistilanne olisi juuri ap.n mainitsema pussikaljapyöräily. :) Olen joskus istunut erään ulkoilualueen näköalapaikalla kaljomassa yhden käsityöläispanimoherkun kanssa ja huomasin, että ihmiset katsoivat vähän silleen: "tuossakin tollanen säälittävä, yksinäinen pussikaljadenso". Tavallaan teki mieleni sanoa, että kyseesä oli vuoden sisällä toinen olut, jota join. :)
Euron tölkki, niin ei se kallista ole. Kahvikupillinenkin maksaa vähintään 2 euroa huoltiksella, ja kahvilassa varmaan enemmän.
Mukavaahan se on nauttia hienosta ilmasta ja siemailla viilää olutta maailman menoa seuraillessa.
Miksi pitäisi? Halpaa ja mukavaa.