Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pussikaljalomailijat

Vierailija
13.06.2019 |

Kylillä on alkanut taas lomien alkaessa näkyä kesälomalla olevia ukkoja. Nää pyöräilee ympäriinsä ja välillä juovat kaljaa jossain puiston penkillä. Selkeästi ovat muutoin työelämässä, mutta kesälomaa viettää pöhnässä pyöräilen. Tunnistatteko ihmistyypin? Eikö ne hönöt oikeasti lomalla muuta keksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Halpaa ja mukavaa.

Vierailija
2/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yesh!

Sinccis

Ei aina jaksa olla maailman ympärikään menossa. Kivoja minilomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää ukot yksinäisiä? Miksi ei nämä "kivat minilomailijat" odota mitään elämältään kun kaljapöhnää? Surullista. Ei kaljan juonti käsittääkseni halpaa ole.

Vierailija
4/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesässä ei ihan hirveästi ole upeita lämpimiä päiviä, johin vielä sattuisi vapaata kaikesta muusta.

Vierailija
5/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On halpaa, kun et mene sinne terassille niitä juomaan.

Vierailija
6/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, mutta aion taas kerran viettää lomani noin. Matkustellut olen nuorena niin paljon että olen kyllästynyt. Tykkään luonnosta ja rennosta olosta. Ja alkoholistakin. Mikäpä sen ihanampaa kuin viedä viltti aurinkoiselle niitylle, tai istahtaa jonnekin kivelle tai puistonpenkille ja korkata kylmä kalja. Ja toinen. Ja kolmas. Terasseille olen liian epäsosiaalinen, en tykkää kun siellä on muita ihmisiä niin lähellä. Siksi pussikaljailu.

Vierailija
7/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tai olen aina pitänyt 24/7 pultsareina.

Vierailija
8/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon hyvin harvoin ja vähän kerrallaan mutta ihanne juomistilanne olisi juuri ap.n mainitsema pussikaljapyöräily. :) Olen joskus istunut erään ulkoilualueen näköalapaikalla kaljomassa yhden käsityöläispanimoherkun kanssa ja huomasin, että ihmiset katsoivat vähän silleen: "tuossakin tollanen säälittävä, yksinäinen pussikaljadenso". Tavallaan teki mieleni sanoa, että kyseesä oli vuoden sisällä toinen olut, jota join. :)

Vierailija
9/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron tölkki, niin ei se kallista ole. Kahvikupillinenkin maksaa vähintään 2 euroa huoltiksella, ja kahvilassa varmaan enemmän.

Mukavaahan se on nauttia hienosta ilmasta ja siemailla viilää olutta maailman menoa seuraillessa.