Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viestit leopardikuvioisilla vaatteilla?

Otetaan selvää
13.06.2019 |

Niin kauan kuin muistan, on tietty osa naisista sonnustautunut leopardikuosiin. (Tai mikä se keltaruskea väri onkaan.) On trikoita, paitoja, tekoturkiksia ja ties mitä. Se on sen verran huomiotaherättävää, että tuskin kukaan sellaisia vahingossa päälleen pistä.

Mikä siis on sinun mielikuvasi niitä käyttävistä naisista tai mitä itse haluat niillä viestiä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumia.

Vierailija
2/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitajuttomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ostaa niitä, koska kuulemma rakastaa niin paljon kissoja ja on hullu kissanainen.

Vierailija
4/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksikäs naarasleopardi ja haluan viestittää tämän urospuolisille otuksille. Koska miehet stimuloituvat visuaalisesta vististä, tämä on kaikkein helpoin ja yksinkertaisin keino.

Hitaammat ja heikkolahjaiset eivät tajua monimutkaisia viestejä. Pitää alentua putkiaivojen tasolle. 

;D

Vierailija
5/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on minkä takia? Jokainen saa pukeutua miten lystää.

Vierailija
6/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä pidän tuota signaalina siitä että nainen on valmis astuttavaksi.

Vierailija
7/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä on joku hauska pukeutumisjuttu joka näkyy katukuvassa. Tänä kesänä leopardi ja muut eläinkuosit. Viestin siis että onpas kiva kun on kesä ja elämä ei oo niin vakavaa. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
8/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen viriili.

Vierailija
9/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kesä on joku hauska pukeutumisjuttu joka näkyy katukuvassa. Tänä kesänä leopardi ja muut eläinkuosit. Viestin siis että onpas kiva kun on kesä ja elämä ei oo niin vakavaa. Ei siinä sen kummempaa.

Ei se ole mikään tämän kesän muotivillitys vaan niitä on näkynyt katukuvassa tasaisena virtana niin kauan kuin muistan.

Vierailija
10/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ap:n kuvailema pukeutuminen viestii vain yhtä asiaa: sen kantaja on r o s k a v ä k e ä.

Vierailija
11/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielest se on hauska kuosi :DD nuorempana tuli pukeuduttua joskus leopardi mekkoon, paitoihin tms. nyt se on mun silmissä jo vähän "out", paitsi jossain erikoisissa vaatekappaleissa voin käyttää, piristämään vaikka?

Vierailija
12/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paitsi jossain erikoisissa vaatekappaleissa voin käyttää, piristämään vaikka?

Toimii tosi hyvin alusvaatteissa ja bikineissä!

Vierailija
13/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen lähiöritu

Vierailija
14/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että nainen viestittää olevansa villikissa, joka haluaa kiimaisena meisseliä välittömästi.

Vierailija
15/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä pidän tuota signaalina siitä että nainen on valmis astuttavaksi.

Itse ainakin pidän tätä lausetta signaalina, ettei enää tarjoilla tälle herralle.

Vierailija
16/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan yhden leopardikuvioisen hellemekon, jos sitä käytän tarkoittaa että ulkona on lämmin. En viestitä sillä mitään, muita eläinkuvioisia vaatteita minulla ei ole.

Vierailija
17/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet kevyemmät leopardikuvioiset housut. Mielestäni näytän hauskalta ja söpöltä ne päällä. Yhdistän mustaan toppiin.

Vierailija
18/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardikuvio on tosi mauton ja mieleen tulee lähinnä bordelli.

Vierailija
19/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardi tuubitopissa näyttää seksikkäältä.

Vierailija
20/29 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylitajuttomuutta.

Esimerkiksi tyylikkäillä 1950`-60-luvuilla leopardikuosia pidettiin tyylikkäänä klassikkkuosina.