Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään miestä, joka olisi ensin ollut suhteessa ulkomaalaisen kanssa, ja sitten vaihtanut suomalaiseen naiseen?

Vierailija
13.06.2019 |

Itse en tiedä yhtään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
2/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, venäläisestä erosi, toisella taisi olla filippiineiltä tyttöystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naapuri. Oli naimisissa brasilialaisen kanssa parikymmentä vuotta. Nyt hänellä on suomalainen vaimo.

Vierailija
4/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään ei tule mieleen, mikä tosin ei tarkoita etteikö heitä luultavasti tuttavapiiristäni löytyisi, jos alkaisin todella miettiä. Mutta toisinpäin tiedän ainakin itseni eli loppujen lopuksi suomalainen mies vei sydämeni.

Vierailija
5/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni seurusteli ennen minua vietnamilaisen, ruotsalaisen ja venäläisen kanssa ennen kuin päätyi parisuhteeseen kanssani. Sittemmin onnellisessa suhteessa perhe perustettu. Puolisoni sanonut että suhteessa kanssani helpompaa kuin aiempien naisten kanssa

Vierailija
6/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että niitä on koska ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa olevat miehet on yliedustettuina jonkun lafkan asiakkaina joka auttaa perheväkivallan kohteeksi joutuneita miehiä.

Vierailija
7/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa minun mieheni.

Vierailija
8/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli suhteessa tumman naisen kanssa. Ei toiminut. Naisen häpykarvat oli kuin teräsvillaa. Ei kuulemma k*rpä kestänyt.

Vierailija
9/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, (suomalainen) exäni. Olen pakistanilainen, nykyään miehellä on suomalainen tyttöystävä.

Vierailija
10/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että niitä on koska ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa olevat miehet on yliedustettuina jonkun lafkan asiakkaina joka auttaa perheväkivallan kohteeksi joutuneita miehiä.

juujuu, suominainen on ihan järkyttävän väkivaltainen, henkisesti ja fyysisesti. käytä googlea

Vierailija
11/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muun muassa minun mieheni.

Minkä maalainen aiempi kumppani oli?

Vierailija
12/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eräs tuttuni oli nuorena yhdessä muistaakseni malawilaisen naisen kanssa. Tuttuni oli kyllä tuolloin aika sekaisin, ja suhde ei kovin kauaa kestänyt. Nyt hän on ollut jo toistakymmentä vuotta naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja lapsikin on.

Vierailija
13/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Mieheni oli suhteessa tumman naisen kanssa. Ei toiminut. Naisen häpykarvat oli kuin teräsvillaa. Ei kuulemma k*rpä kestänyt.

Minulle kanssa yks mies valitteli että oli kun olis patapataa pannu. Olikohan sinun miehesi?

Vierailija
14/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miespuolista kaveriani vaihtoi ulkomaalaisista suomalaisiin. Ensimmäisellä suhde tyssäsi kun tytön muslimiperhe ei hyväksynyt ei-muslimipoikaystävää ja tyttöystävä jätti. Toisella kaverillani oli myös suhde muslimitytön kanssa joka jätti hänet koska erehtyi heittämään yksittäisen vitsin jonka tyttöystävä tulkitsi rasistiseksi. Suomalaisten tyttöystävien kanssa ei ole ollut kulttuuri- ja uskontoeroavaisuuksista parisuhteille ongelmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi