Oletko käytänyt Thermacelliä hyttysten karkoitukseen?
Kommentit (18)
Ei toiminut meillä, lähinnä levitti pahaa hajua joka ei hyttysiä häirinnyt. Palautin kojeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut meillä, lähinnä levitti pahaa hajua joka ei hyttysiä häirinnyt. Palautin kojeen.
Käytitkö ulkona vai teltassa? Ei se ulkona oikein toimi kun se myrkky lähtee tuulen mukana pois. Tarvitsee suljetun tilan. Teltta tai mökki.
Olen miettinyt milloin sitten on vuorossa ne otsikot joissa todetaankin sen kaasun aiheuttavan syöpää ja ms-tautia ja dementiaa ja sikiövaurioita ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt milloin sitten on vuorossa ne otsikot joissa todetaankin sen kaasun aiheuttavan syöpää ja ms-tautia ja dementiaa ja sikiövaurioita ym ym.
Kaikkihan nykyään aiheuttaa kaikkea.
Hyvä ja toimiva kampe, täyttöpakkaukset tosin hinnakkaita.
Tuulessa ei toimi mutta toisaalta silloinhan ei muutenkaan ole hyttysiä.
Nykyisin jos vaikka käyn tammukoita onkimassa niin virittelen thermocellin repun kylkeen. Paljon fiksumpi vaihtoehto kuin aiemmin, eli pitäs miltei kylpeä Offissa jotta saa saman tehon.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Käytin itse, hieman kaksi jakoiset mielipiteet, jos on suht tuuleton sää ja illalla isuu esimerkiksi kuistilla niin toiminut erittäin hyvin. Haitta puoli on niiden täyttöpakkausten hinta. Myöskin tänä kesänä hyttysiä on niin paljon että voi olla että ei auta muutakuin istua saunassa tai paljussa pilvisellä säällä!
Mitä eroa on vanhan MR-GJ mallin ja uuden MR-300G mallin välillä? Uudempi on vähän kallimpi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on vanhan MR-GJ mallin ja uuden MR-300G mallin välillä? Uudempi on vähän kallimpi.
Samaa kakkaa, eri paketissa?
Ostin viime kesänä, mutta en ole ehtinyt käyttämään. On musta ihan hirveän kallis, kun käyttöaika kuitenkin vain neljä tuntia ja 29.90.
Neljä tuntia ja ostettava täydennyspaketti, jossa neljä tyynyä ällön hajuisia ja yksi butaanikaasutuubi. Saman hintainen, kuin aloituspaketti.
Mulla ei ole varaa, mutta tietysti, jos vaikka häätilaisuuteen tai romanttiseen illalliseen puutarhassa ?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ostin viime kesänä, mutta en ole ehtinyt käyttämään. On musta ihan hirveän kallis, kun käyttöaika kuitenkin vain neljä tuntia ja 29.90.
Neljä tuntia ja ostettava täydennyspaketti, jossa neljä tyynyä ällön hajuisia ja yksi butaanikaasutuubi. Saman hintainen, kuin aloituspaketti.
Mulla ei ole varaa, mutta tietysti, jos vaikka häätilaisuuteen tai romanttiseen illalliseen puutarhassa ?
Jos on sähköä, kannattaa käyttää Off:n killeriä. Se on halvempi. Tuo on paikkoihin jossa ei ole sähköä saatavana.
Loistavasti toimi tyynellä paikassa jossa hirveästi hyttysiä.
Kyllä TOIMII testattu ilman grillatessa ja hyttysiä oli niinpaljon ettei siinä voinut olla. 2 thermacelliä viereen 5m väliä ja hyttyset kaikkosi.
Youtubesta löytyy ohje noiden kaasusäiliöiden täyttöön sytkärin kaasulla, jolloin käyttöhinta tippuu muutamaan kymmeneen senttiin / tunti. Netistä saa tilattua myös noita tyynyjä 10€ 50kpl. Muuten tulee järkky hintaiseksi käyttäminen = monta euroa / tunti.
Toimii, mutta kallis käyttää. Täytyy kokeilla tuota täyttämistä. Näyttäisi että joku metalli knölli pitää poistaa jotta voi täyttää.
En ole, mutta Splinter Celliä olen käyttänyt naisten karkoitukseen, hyvin on toiminut
Vierailija kirjoitti:
Heh! Joo! Sama taktiikka jo Rymdistä alkaen!
Olen käyttänyt jo vuosia ja auttaa todella. Ei minun mielestä täyttöpakkaukset mitenkään kalliita ole, kaasuhan on hyvin riittoisaa ja muutenkin, rahaa menee huonompaankin. Olen täysin valmis maksamaan sen muutaman kympin omasta hyvinvoinnistani.
Laitan masiinan pöhöttämään kymmenen minuuttia paikalleen ennen kuin menen sinne itse ja sitten saakin olla rauhassa. Tuulella se ei tietenkään toimi ja kuka ihme sitä tuulella edes käyttäisi kun hyttysiäkään ei ole.
Todellakin toimii ja kuten 17/17 sanoi myös ihan vapaassa maastossa. Paremmin jos jonkinlainen seinä tai katto esim.terassi, aurinkovarjo jne.
Olen käyttänyt useamman vuoden ja mitään hajua en ole huomannut.
Ainoa miinus on ettei niitä pulloja pysty täyttämään ilman askartelua suoraan sytkärikaasulla.
Toimii. Itsellä ei ole, mutta aion hankkia. Toimintaperiaate on kai sama kuin Off:n killerissä. Tyynystä vapautuu myrkkyä joka tappaa itikat, mutta sähkön sijasta käyttää kaasua.