Tuhlasin just 1t 53min elämästäni Netflixin I am mother-paskàleffaan
Kommentit (18)
Tuhlasin siihen omaa aikaani viikonloppuna. MIKSI periaatteessa hyvä idea (droidi kasvattaa uusia ihmisiä sukupuuton jälkeen) oli pilattu sellaisella sheissella?
Minäpä katsoin ja pidin.
Alkoi tylsästi, mutta sitten muuttui juoneltaan epätavalliseksi.
Olen siis eri mieltä.
Minäkin tykkäsin. Hieman samaa fiilistä kuin Moon -leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katsoin ja pidin.
Olen siis eri mieltä.
Sinulle taitaa kelvata mikä vaan...
Olipa kattava ja hyvin yksityiskohtiin pureutuva arvostelu tyyliin: marsipaani on pahaa, älä syö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katsoin ja pidin.
Olen siis eri mieltä.
Ei muuten kelpaa, päinvastoin.
Jos scifi ei genrenä iske, ei varmaan tuo leffakaan. Kaikki scifi kun ei ole tähtien sotaa, vaan joukossa on Tarkovskia ja Scottia.
Tuosta tykkäsin juonen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katsoin ja pidin.
Olen siis eri mieltä.
Jos scifi ei genrenä iske, ei varmaan tuo leffakaan. Kaikki scifi kun ei ole tähtien sotaa, vaan joukossa on Tarkovskia ja Scottia.Tuosta tykkäsin juonen takia.
Leffassa ja sen ideassa, sekä juonessa oli potentiaalia olla tasoltaan kelvollinen scifileffa, mutta sen sijaan sen sijaan se olikin p#ska.
Vierailija kirjoitti:
Oli aikamoista skeidaa. Ja mä tuhlasin enenmmän, ehkä jopa 25 min:(
Aloitit alusta?
Nyt en ymmärrä. Katsoit siis elokuvan loppuun asti? Minä tiedän ensimmäisten kymmenen minuutin aikana, kiinnostaako vai ei, ja jatkan tai lopetan sitten sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katsoin ja pidin.
Olen siis eri mieltä.
Jos scifi ei genrenä iske, ei varmaan tuo leffakaan. Kaikki scifi kun ei ole tähtien sotaa, vaan joukossa on Tarkovskia ja Scottia.Tuosta tykkäsin juonen takia.
Leffassa ja sen ideassa, sekä juonessa oli potentiaalia olla tasoltaan kelvollinen scifileffa, mutta sen sijaan sen sijaan se olikin p#ska.
Toivottavasti miesnäyttelijöiden puute ei tee leffasta paskaa. Välillä tuntuu siltä...
Varsinkin netfixissä on helppo katkaista katselu heti kun ei nappaa. Normaalijärkinen ihminen huomaa sen jo ensimmäisten kymmenien minuuttien aikana..
No oot selvästi joku työtön pummi jolla ei ole muuta kuin aikaa tuhlattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katsoin ja pidin.
Olen siis eri mieltä.
Toivottavasti miesnäyttelijöiden puute ei tee leffasta paskaa. Välillä tuntuu siltä...
Tämä.
Taidanpa katsoa, yleensä en katso oikeestaan mitään elokuvia, mutta tämä sai nyt niin huonot arvostelut, että pakko olla hyvä. :)
Ei niitä lopputekstejä ole pakko katsoa, voittaa muutaman minuutin elämästään parempaan käyttöön.
Aika ennalta-arvattava leffa. Ei millään tavallaan mieltä mullistava. Mitään uutta ei opittu. Hirveästi epäloogisia kohtia niinkuin nykyään on tapana.
Mutta on sitä paskempiakin leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä lopputekstejä ole pakko katsoa, voittaa muutaman minuutin elämästään parempaan käyttöön.
Onhan se hyvä katsoa ketkä ovat vastuussa ajanhukasta.
Oli aikamoista skeidaa. Ja mä tuhlasin enenmmän, ehkä jopa 25 min:(