Mies vertaa minua jatkuvasti siskoihinsa
Esimerkiksi jos ostan appelsiinimehua, niin sanoo että siskoille kelpasi aina kotimehu. Jos pyydän hänen kauppavuorollaan tuomaan tiettyä saippuaa, sanoo ettei tuo kun siskoillekin riitti aina hapanpesuneste. Kun halusin laittaa ystävän häihin korkokengät niin kielsi, kun ei siskotkaan siellä maalla sellaisia käyttäneet. Järki lähtee kohta...
Kommentit (17)
Outoa, että miehesi on havannoinnut jotain siskojen käyttämiä saippuamerkkejä.
Jep jep. 1/5, osasit sentään vaihtaa exän siskoon.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos kysyisin keneltä tahansa kolmesta veljestäni että mitä pesuainetta käytin kotona asuessani niin heillä ei varmasti olisi aavistustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko mies on outo, hyvin outo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella erikoista.
No joo. Kuka mies sanoo, että mun sisko käytti aina hapanpesunestettä ?
Kyllä Lissulla (siskon nimi) oli tiukempi.
Taitaa olla raivostuttavan pihi. Vetoaa kaikissa siskoihinsa, että rahat säästyy.
Tokaiset vaan, ettet ole hänen siskonsa. Tai jotain nasevaa takaisin, tai ihan kysyt, miksi mainitsee aina siskonsa. Osaako vastata siihen.
Tollasia me maalla kasvaneet ollaan. Kosteusvoiteena käytetään Tummelia ja juhliinkin mennään kumisaappaat jalassa. Kyllä veli tietää.
Mitenkäs sängyssä? Millaista kommenttia siellä tulee siskoihin liittyen?
No joko teet miehellesi selväksi, että et ole hänen siskonsa tai päästä mies menemään.
Sun mies on varmaan mun poikaystävä kaukaa vuosien takaa..oli sitä mieltä, että mun ei pitäisi käyttää vessapaperia pissalla käydessä, koska hänen siskonsakkaan eivät käyttäneet!!?! Järkyttävää..vieläkin tulee ahdistunut olo, kun tuota miestä ajattelen..yök ..
Mutta kun siskot antoi aina kakkoseen hapanpesun jälkeen
Miksi olet henkilön kanssa joka kieltää sua pukeutumasta haluamiisi vaatteisiin?