Epäilen, että mies jota tapailen on sittenkin naimisissa...
Olemme tapailleet muutaman kuukauden. Mies on kertonut eronneensa muutama vuosi sitten. Hänellä on vaativa työ ja paljon erilaisia harrastuksia (+ hänen kaksi poikaansa ovat hänen luonaan usein eivätkä tiedä minusta), joten tapaamme melko harvoin, 1-2 viikon välein. Syitä, miksi olen alkanut epäillä asiaa on monia:
- yhteydenpito on erikoista, eli mies ei juuri koskaan vastaa heti puheluihini tai viesteihini, vaan vastaa pitkälläkin viiveellä tai soittaa myöhemmin takaisin (tämä nyt voi toki johtua työstä ja harrastuksistakin)
- miehen kotona on erikoisia juttuja, sellaisia, jotka eivät ns. sovi miehen kotiin, esim. lyhtyjä, valohärpäkkeitä peileissä ym... sisustus on jotenkin naisellinen, ja kuitenkin mies sanoo muuttaneensa asuntoon eronsa jälkeen
- viimeksi kun kävin hänen luonaan, pihassa oli naisten pyörä, ja parisängyssä oli kaksi peittoa ja tyynyä, lakanat oli selvästi vaihdettu ennen tuloani
- seinillä on pari valokuvaa "ex-vaimosta"
- mies ei ole koskaan pyytänyt minua yöksi luokseen tai tullut minun luokseni yöksi
Toisaalta en ole nähnyt naisten vaatteita, kenkiä tai kosmetiikkaa asunnossa. Lisäksi hän on tosiaan vienyt minut kotiinsa (naapuritkin ovat nähneet minut), ja esim. pussailee minua avoimesti pihassa. Liikkuu muutenkin kanssani myös julkisilla paikoilla. Olen kysynyt mieheltä suoraan tapaileeko lisäkseni jotakuta muutakin, ja hän kieltää tapailevansa. En kehtaa kysyä onko hän naimisissa, koska se on mielestäni loukkaavaa mikäli niin ei olekaan. Asia vaivaa minua kuitenkin.
Mitäs mieltä palstatuomarit ovat?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäisepä ihan mieheltä.
En kysy.
Et tietenkään. Parempi tulla kusetetuksi. Totuus sattuu.
Kyse ei ole siitä, vaan toinen ihmisen kunnioittamisesta. Enkä halua vaikuttaa miltään mustasukkaiselta ja vainoharhaiselta sekopäältä...
Vierailija kirjoitti:
Viime kädessä et voi oikein saada tietoosi asian oikeaa laitaa, vaikka kuinka epäilisit.
Ex-vaimon kuva seinällä kuulostaa oudolta.
Yksi pointti on kyllä se, että miksi suostut tapailuun, jossa ei olla toisen luona yökylässä? Tosin yökyläily ei taas estä miestä olemasta epärehellinen. Minua vedätti varattu mies, kun vaimo oli muualla, yökyläily siis toteutui siten. Ja myös tuo varattu mies säntillisesti laittoi iltaisin tiettyyn aikaan hyvänyöntoivotukset, ettei vaikuttanut siltä, että hän olisi "varattu toisaalla".
Mitäs jos otat ne valohärpäkkeet ym. puheeksi tyyliin "ai tykkäät sisustaa, onpa yllättävä piirre miehellä". Voihan niillekin löytyä joku selitys, esim. on vaan saanut ne erossa tai saanut joltain.
Suostun, koska olen kaiketi rakastunut tähän mieheen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi olla sinun lisäksesi toinen nainen, ei kuitenkaan ex-vaimo. Suhde on sen verran vakiintunut, että nainen on sisustanut miehen asuntoa vaikka eivät yhdessä asukaan. Jos ei ole läheisissä väleissä naapureiden kanssa eikä tämä toinen nainen asu miehen luona vakituisesti, niin miehen ei tarvitse pelätä naapureiden reaktioita.
Ei kai tuossa auta kuin tehdä pari yllätyskäyntiä miehen luo ja katsoa onko tällä yövieraita vaikkapa silloin kun lapset ovat äidillään.
Mutta tässä teoriassa omituista on se, että jos nainen alkaa hengaamaan miehen kanssa, niin yleensä ekana ilmestyy miehen kotiin hammasharja, shampoopullot, kosmeettiset tuotteet yms. eikä sisustuslyhdyt. Samoin keittiöön ilmestyy talouspaperi, kauniit astiat, balsamiviinietikka tai hyvälaatuinen oliiviöljy, kukkia ikkunalaudalle. Miksi siis miehen kotona ei ole minkäänlaista tuontyyppistä tavaraa? Siitähän se naisen pesänrakennus yleensä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kädessä et voi oikein saada tietoosi asian oikeaa laitaa, vaikka kuinka epäilisit.
Yksi pointti on kyllä se, että miksi suostut tapailuun, jossa ei olla toisen luona yökylässä? Tosin yökyläily ei taas estä miestä olemasta epärehellinen. Minua vedätti varattu mies, kun vaimo oli muualla, yökyläily siis toteutui siten. Ja myös tuo varattu mies säntillisesti laittoi iltaisin tiettyyn aikaan hyvänyöntoivotukset, ettei vaikuttanut siltä, että hän olisi "varattu toisaalla".
Mitäs jos otat ne valohärpäkkeet ym. puheeksi tyyliin "ai tykkäät sisustaa, onpa yllättävä piirre miehellä". Voihan niillekin löytyä joku selitys, esim. on vaan saanut ne erossa tai saanut joltain.
Mutta et ole edes viettänyt kokonaista vuorokautta hänen kanssaan yhtä soittoa? Nyt varovasti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi olla sinun lisäksesi toinen nainen, ei kuitenkaan ex-vaimo. Suhde on sen verran vakiintunut, että nainen on sisustanut miehen asuntoa vaikka eivät yhdessä asukaan. Jos ei ole läheisissä väleissä naapureiden kanssa eikä tämä toinen nainen asu miehen luona vakituisesti, niin miehen ei tarvitse pelätä naapureiden reaktioita.
Ei kai tuossa auta kuin tehdä pari yllätyskäyntiä miehen luo ja katsoa onko tällä yövieraita vaikkapa silloin kun lapset ovat äidillään.
Mutta tässä teoriassa omituista on se, että jos nainen alkaa hengaamaan miehen kanssa, niin yleensä ekana ilmestyy miehen kotiin hammasharja, shampoopullot, kosmeettiset tuotteet yms. eikä sisustuslyhdyt. Samoin keittiöön ilmestyy talouspaperi, kauniit astiat, balsamiviinietikka tai hyvälaatuinen oliiviöljy, kukkia ikkunalaudalle. Miksi siis miehen kotona ei ole minkäänlaista tuontyyppistä tavaraa? Siitähän se naisen pesänrakennus yleensä alkaa.
Siinäpä se, kun kaikkea tuota löytyy, kauniita astioita, muumimukeja, sisustusjuttuja joissa lukee tyyliin "love" (kuka mies sellaisia hankkii omaan kotiinsa). Ainoa, mikä EI kieli naisesta on kosmetiikan ja naisten vaatteiden puute.
Minun suhteeni oli naimisissa. Aloin heti ihmetellä kun aika oli niin kortilla, ja vastasi viesteihin pitkälläkin viiveellä, vaikka itse vein puhelimen mukaan vessaankin. Sanoi eronneensa, ja ero oli riitaisa. Pyysi, etten soittelisi kun ex soittelee yhtenään ja hän on aivan täynnä puhelimen ääntä. Öitä ei vietetty yhdessä, koska hänellä oli joko lapset tai hän oli väsynyt ja mitä kaikkea... Oli kumman hermostunut ja aina oli kiire. Koskaan en päässyt käymään hänen luonaan, koska aina tuli jokin este. Lopulta näpyttelin hänen nimensä finderiin ja järkytys oli suuri, sillä osoite oli jotain aivan muuta kun hän oli kertonut. Yksi reissu stalkkaamaan omakotitalon nurkalle, paljasti 2 ihan pientä lasta ja avioelämä idyllin. Oli oikein kummankin etunimet sukunimen kera postilaatikossa. Tämän kun kerroin miehelle, niin hän sai raivokohtauksen ja käski pysyä kaukana hänen perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ole edes viettänyt kokonaista vuorokautta hänen kanssaan yhtä soittoa? Nyt varovasti siellä.
Tavallaan olen ja en. En kerro ihan kaikkia yksityiskohtia, ettei tästä voi tunnistaa meitä kumpaakaan. -ap
Jos mies erossa otti tai sai jotain vanhoja astioita ja muita tavaroita ja käyttää niitä koska ei vaan kiinnosta hankkia uusia?
Vierailija kirjoitti:
Minun suhteeni oli naimisissa. Aloin heti ihmetellä kun aika oli niin kortilla, ja vastasi viesteihin pitkälläkin viiveellä, vaikka itse vein puhelimen mukaan vessaankin. Sanoi eronneensa, ja ero oli riitaisa. Pyysi, etten soittelisi kun ex soittelee yhtenään ja hän on aivan täynnä puhelimen ääntä. Öitä ei vietetty yhdessä, koska hänellä oli joko lapset tai hän oli väsynyt ja mitä kaikkea... Oli kumman hermostunut ja aina oli kiire. Koskaan en päässyt käymään hänen luonaan, koska aina tuli jokin este. Lopulta näpyttelin hänen nimensä finderiin ja järkytys oli suuri, sillä osoite oli jotain aivan muuta kun hän oli kertonut. Yksi reissu stalkkaamaan omakotitalon nurkalle, paljasti 2 ihan pientä lasta ja avioelämä idyllin. Oli oikein kummankin etunimet sukunimen kera postilaatikossa. Tämän kun kerroin miehelle, niin hän sai raivokohtauksen ja käski pysyä kaukana hänen perheestään.
Onpa ikävää. Olen pahoillani puolestasi, ja myös tuollaisen miehen perheen puolesta. -ap
Ei se ainakaan vaimon koti ole, jos siellä ei ole vaatteita, kosmetiikkaa yms. Oletko kaapit ratsannut?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies erossa otti tai sai jotain vanhoja astioita ja muita tavaroita ja käyttää niitä koska ei vaan kiinnosta hankkia uusia?
Tuokin on ihan mahdollista... mitään täyttä varmuutta minulla kun ei asiasta ole suuntaan tai toiseen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan vaimon koti ole, jos siellä ei ole vaatteita, kosmetiikkaa yms. Oletko kaapit ratsannut?
En tietenkään ole ratsannut. Ei taitaisi olla kovin asiallista käytöstä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Av:n ikioma salapoliisikerho voi ottaa asioista selvän! Kerrot vain mistä paikkakunnasta on kyse, niin saat varmasti nopeasti muutaman mamman leikkimään salapoliisi ja joku saattaa hyvinkin tuntejakin tämän Jonnen.
Et ole kovin hyvä salapoliisi.
Porvoo!
Exän kuvat seinillä voi olla, koska tykkää niistä, eronneet hyvinä kavereina tai lasten takia.
Äidin kuva on tärkeä nuorille lapsille, jotka ikävöivät.
Ehkä sinunkin pitää jäädä nurkalle kytikseen, kuten tuo eräs (syystä) epäluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balsamiviinietikka. Jep.
Jos hänet olet tavannut deittisivuilla, luultavasti tapailleet myös muitakin. Suhde ei heille, jotka seuraa hakevat esim. Dinderistä, tarkoita sitä, että poistavat profiilin. Ehkä tekevät uuden. Myös avioliitto on voinut kariutua tästä syystä.
Tiedätkö, miksi hän on eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäkös mies piilottaa naisen hammasharjan, meikit ja vaatteet.
Vaimolla olisi paljon tavaraa. Panopuilla ei niin paljoa...
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti kuulostat pelottavalta. Kyttäät ihmisten elämää.