Nettideittipalvelut ja sukupuolielinkuvien lähettely, HOT or NOT?
Mitä mieltä olette, onko kiva saada pippeli- tai pimperokuvia viestiboksiin?
Kommentit (32)
Naiset väittää etteivät tykkää, mutta tykkäävät kuitenkin.
Varmin ja nopein tapa tulla leimatuksi kammottavaksi pervoksi ja siten blokatuksi.
Mikä siinä sun mielestä edes ajatuksen tasolla on tykättävää? Näytölle levähtää jonkun tuiki tuntemattoman ruma mulkku. Kertoo lähettäjästään jo kaiken oleellisen - Voi pojat ei näin 😑
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan joltakin sellaisen kuvan, niin osaan sitä pyytää.
Muussa tapauksessa tuo kai menee jo suunnilleen seksuaalisen ahdistelun puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sun mielestä edes ajatuksen tasolla on tykättävää? Näytölle levähtää jonkun tuiki tuntemattoman ruma mulkku. Kertoo lähettäjästään jo kaiken oleellisen - Voi pojat ei näin 😑
Ei mun mielestä vaan naisten. Ehkä ne vaan haluaa penistä.
Minusta tuo on hyvä tapa rikkoa jää.
Jokaisella miehellä on sellainen, Ei se miltä vehje näyttää, kerro onko hyvä sängyssä.
Oletettavasti myös kuvien lähettäjät ovat niitä yksinäisimpiä. Enkä mä tiedä miten se ylipäätään eroaa puskapaljastelusta, jos joku täysin vieras mies lähettää elimensä kuvan?
Tärkeintä miehessä on aivot, hyvä ihana mies voi olla vaikka vyötäröstään alas asti halvaantunut. Sillä elimellä on siis aika vähän merkitystä.
Kyllä jos mies kysyy ensin luvan niin ei ole asian kanssa ongelmaa, mutta joku yllätyksenä tuleva munakuva on äärimmäisen ällöttävä.
Minä luokittelen ne munankuvan lähettäjät kirjoitustaidottomiksi luusereiksi, ei kovin paljoa elukkaa korkeammalle.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: en tykkää. Omalta kumppanilta olisi ok mutta muilta ei _todellakaan_.
Onneksi en yhtään kuvaa ole koskaan saanut.
Kunnon gentleman lyö munan heti tiskiin, jokainen hiukankin käytöstapoihin perehtynyt tämän tajuaa. Hienostuneen leidin tunnistaa siitä, että hän vastaavasti avaa karvapenaalinsa vastapuolen arvioitavaksi ilman erillistä pyyntöä. Nämä ovat sellaisia kirjoittamattomia sääntöjä, jotka jokainen älykäs ihminen allekirjoittaa samalla kun kävelee viemäriaukkoon.
Saako pimppikuvan lähettäjä paremmin seuraa?
Nimim. Epätoivoinen
Luvan kanssa saa lähettää. Mulla simahti vanha tietokone enkä kehtaa viedä sitä korjattavaksi, koska desktopilla on niin monta peniskuvaa.
No ei mikä tahansa muna, mutta kunnon iso hikihelmeilevä alaviistosta kuvattu lihakulli on aina naisille mieluinen yllätys. Sanovat mitä tahansa.
Jortzu-52
Vierailija kirjoitti:
Saako pimppikuvan lähettäjä paremmin seuraa?
Nimim. Epätoivoinen
varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten se että haluaa penistä liittyy siihen että haluaa siitä kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten se että haluaa penistä liittyy siihen että haluaa siitä kuvia?
Helpottaa pahempiin nitkuihin?
Se tarkoittaa, ettei mies kunnioita naista vaan pitää vosuna, jolla aina märkä, kun näkee kyyn.
Olen mies enkä ole koskaan saanut pimppikuvia. :/