Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALAT 78, tarvisko tutkia? En käytä alkoholia tai lääkkeitä

Vierailija
12.06.2019 |

Oon nuori nainen, en ylipainoinen enkä juuri käytä alkoholia. Ei myöskään mitään lääkitystä.

Kävin labrassa joku aika sitten ja ALAT oli 78. Psykiatri (joka labrat määräsi) suositteli kysymään tarviiko seurantaa. Tähän yleislääkäri kirjallisesti totes, että ei tarvi tutkia.

Olin tosi huonovointinen noin viikko ennen tota koetta, oletan että ruokamyrkytys. Matkan jälkeen kuumeilua ja pahoinvointia, ei kärsiny olla pystyssä. Eli voisko tää selittää maksa-arvojen poikkeaman?

En muuten välittäis ja tiiän että toi on pieni lukema, mutta mietityttää kun mulla ei tosiaan ole mitään niitä yleisiä elämäntapajuttua jotka noita tavallisesti kai aiheuttaa. Ja mun kaverille määrättiin seurantaa pelkästään kymmenen yksikön nousun takia.

Eli pitäsköhän munkin vielä tulevaisuudessa pyytää päivitystä tosta vai luotanko vaan että ne on palautunu itekseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen/keskivaratalolihava? Syötkö paljon sokeria? Jos et, niin luulisin, että selittyy vain sairaudella. Mutta kannattaa käydä seurannassa vaikka parin viikon/kuukauden päästä katsomassa, onko muutosta, niin tiedät sitten varmuudella.

Vierailija
2/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, oon itseasiassa alipainoinen. :l Syön varmana turhan usein makeaa, mutta en uskois että ihan järkyttäviä määriä.

Itseasiassa soitin pari viikkoa ton jälkeen ajanvaraukseen ja kysyin saisko uuttaa koetta. Eivät kuitenkaan antanu, koska toi lääkärin lausunto. Pitää tietty varmaan kysyä psykiatrian polilta, koska nehän tästä tietty alunperin vastaa.

Tuntuu vaan hölmöltä kysellä monta kertaa perään, kun on jo kerrottu ettei tarvis. :D Mutta hyvä kuulla etten siis ole ihan vainoharhanen tehdessäni niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko paljon vihreää teetä tai syötkö luontaistuotteita? Osa niistä nostaa arvoja todella nopeasti.

Vierailija
4/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi tutkia noin matalaa arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä