Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen?/Mistä olet onnellinen juuri nyt?

Onnen löytänyt
11.06.2019 |

Kuinka moni teistä tuntee olonsa onnelliseksi tällä hetkellä? Mikä saa teidät onnelliseksi?

Itse koen olevani ihan suhteellisen onnellinen, aiemmin en ollut, koska olen kärsinyt pitkään vakavasta masennuksesta ja ahdistuneisuudesta. Tällä hetkellä olen onnellisin siitä, että minulla on hyvä mies ja mukava poika. =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt olen onnellinen siitä, kun 15-vuotias poikani meni ohitseni keittiöön juomaan vettä ja mennessään pörrötti tukkaani.

Vielä pari kuukautta sitten hän olisi samassa tilanteessa alkanut rähistä minulle. Nyt näyttää kuitenkin ikävin murrosikä olevan ohi.

Vierailija
2/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onnelisuutta koin siitä, että tapasin lapsuudenystävän, kissa lämmitti sylissä ja kehräsi ja siitä, että pieni pilani miehelle onnistui ja tuotti paljon naurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kun alan taas löytää itseni. Takana on minut traumatisoinut avioliitto, josta pääsin viimein pois vuosi sitten.

Olen onnellinen, kun voin taas tehdä minulle tärkeitä asioita, ja opettelen uudelleen ajattelemaan etteivät ne ole mitään typeriä asioita vaan ihan normaaleja ihmisen harrastuksia.

Olen onnellinen, kun voin taas tavata ystäviäni, myös "väärää" sukupuolta olevia, ja yrittää korjata välejä heihin jotka menetin.

Olen onnellinen, kun kotona on rauhalllista. Saan nukkua. Saadaan nauraa lasten kanssa, saadaan ELÄÄ.

Olen onnellinen lapsistani. Hekin ovat kokeneet asioita, joita ei olisi pitänyt, mutta yhdessä olemme hyvä tiimi ja pahin on jo takana.

Vierailija
4/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juuri tällä hetkellä kaikki on hyvin. Lapseni oli pienessä onnettomuudessa ,mutta selvisi ihmeen vähin vammoin. Näistä asioista voi olla superonnellinen kuka vaan.