Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko jättää kissan eläinlääkäriin vai pitääkö olla kokoajan itse läsnä?

Vierailija
11.06.2019 |

Eli huomenna on kissalle lääkäriaika. Voinko jättää sen n. vartiksi henkilökunnan kanssa keskenään, ja käydä itse viereisessä kaupassa ruokaostoksilla? En siis mitään isoja ostoksia tekisi, vain sen verran että seuraavaan päivään pärjätään.

Meiltä on kävelymatkaa eläinlääkäriin ja kauppaan pari kilsaa ja olisi niin näppärä käydä kaupassa samalla kun siellä kerran kuitenkin on. Muuten joudun siis kävelemään kissan kanssa sinne ja lääkärin jälkeen tuoda sen takaisin kotiin ja lähteä sit taas kävelemään samaan paikkaan takaisin, kun kauppa on tosiaan ihan eläinlääkärin vieressä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa jättää kissaa. Kissalle tulee paha mieli ja sen johdosta komplikaatioita. Komplikaatiot voivat johtaa jopa KUOLEMAAN!

Vierailija
2/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sitä täytyy pitää koko ajan hellästi tassusta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Sori että kysyin. Olen vain kerran aikaisemmin käyttänyt kissaa lääkärissä ja silloin olin koko ajan mukana itse, joten en oikeasti tiedä tämmöisiä asioita. Mutta kiva että pääsitte ilkeilemään. :(

-ap

Vierailija
4/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää. Monissa paikoissa on myös ok että tuo eläimen esim aamulla ennen töitä ja hakee vaikka ruokatunnilla.

Vierailija
5/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että onnistuu odotella hetki omassa kopassa. Varmista silti eläinlääkäristä asia.

Vierailija
6/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä käynnillä on tarkoitus tehdä. Käyn itse koirien kanssa, ja yleensä minua tarvitaan omistajana kuitenkin sen käynnin ajan keskustelemaan tutkimuksista ja hoidosta. Eri asia jos eläin jää sairaalaan ja otetaan sinne taakse.

Varsinaisen käynnin jälkeen kestää kuitenkin aikaa 5-15 min tai enemmänkin, että paperit ja lasku tehdään valmiiksi. Ehkä voisit jo ilmoittautuessa kysyä, voitko jättää kissan kopan käynnin jälkeen vastaanoton viereen ja palaat kohta maksamaan laskun ja hakemaan kissan.

Vierailija
7/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnalta voi kysyä ja uskoisin sen onnistuvan. Jos kissalle tehdään isompi operaatio ja se joudutaan nukuttamaan, eihän silloinkaan tarvitse olla paikalla koko aikaa. En usko ettei kissa voisi odottaa omassa kuljetuskopassaan.

Vierailija
8/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on usein kysytty, haluammeko jäädä vastaanotolle odottamaan toimenpiteen ajaksi vai menisimmekö mieluummin vaikka kahville. Tämä siis silloin, jos kissalle on tehty nukutuksessa jokin toimenpide kuten hammaskiven poisto, ja joskus myös verikoetuloksia on pitänyt odotella parikymmentä minuuttia. Rokotuksen jälkeenkin suositellaan, että kissa jää seurantaan 15-20 minuutiksi.

Vierailija
9/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että voi. Kysy siellä. Esim kissankastraation aikaan hätisteli pois samoin kun yhdeltä kissalta leikattiin kasvain kintusta. Älä välitä niuhoista. Toisten elämäntehtävä aiheuttaa pahaa mieltä 🙄

Vierailija
10/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että voi. Ainakin olen itse jättänyt oman kissani vastaanoton jälkeen kopassa odottamaan siksi aikaa, että kävin apteekissa. Henkilökunta siis itse ehdotti, että voin jättää sen, koska tarvitsin lääkkeitä kissalle ja apteekki sijaitsee samassa kauppakeskuksessa. Uskoisin että kaupassakäynninkin ajaksi voisi jättää. Kestää niillä siinä laskun ja raportin kirjoittamisessa oma aikansa kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIippuu vähän tilanteesta. Meidän kissoille on tehty joitakin juttuja, esim. hammastarkastus ja puhdistus nukutuksessa, niin että lääkäri itse ehdotti että kävisimme vaikka kaupoilla sen aikaa. Käytiin syömässä, operaatioon meni noin tunti.

Sen sijaan kissaa ei voi vain heittää lääkärille yksin tutkittavaksi, vaan pitää olla mukana koska lääkäri kyselee oireista, tarvitsee apua kissan pitelemisessä jne.