Vanhojen korvareikien tilalle uudet
Osaisikohan joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? Asiana siis se että mun vanhat korvareiät ovat umpeutuneet mutta siihen korvalehteen on jäänyt silti rei’istä pienet arvet/jäljet. Haluaisin käydä ottamassa uudet reiät ja ottaa ne vähän entisiä reikiä ylempään kohtaan. Lisäksi toisessa korvassa entisen reiän kohdalla on pieni patti. Voisinkohan siis vain mennä liikkeeseen ja ottaa uudet reiät siihen ylempään kohtaan?
Kommentit (14)
Mulla sama tilanne ja aion ottaa uudet. En kuitenkaan ottaisi mätäkuun aikaan:
heinäkuun 23. päivän ja elokuun 23. päivän välillä.
Jollei korvassa ole reikää, ei kuule mitään.
Se patti siinä reiän kohdalla tarkoittaa, että siihen reikään on kertynyt aikojen saatossa jotain mömmöä...
en ole käyttänyt korviksia 30v ja silti on vielä reiät korvissa, ei ne umpeudu
Vierailija kirjoitti:
Totta, koska sinulla ei reiät umpeudu, niin ei ne voi muillakaan umpeutua. Miten ihmiset eivät tätä tajua.
Emma K. kirjoitti:
Korvareikä on korvalehdessä. Jos sulla on korvassa reikä niin se tarkoittaa, että tärykalvossa on reikä. Eli jos sulla on korvassa reikä niin aika huonosti kuulet.
Mä haluaisin vanhojen sierainten tilalle uudet.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla umpeutuu ja toisilla ei, yksilöllistä. Umpeutumisen nopeus voi johtua myös siitä kuinka kauan korvareikien otosta on.
Vierailija kirjoitti:
Se patti siinä reiän kohdalla tarkoittaa, että siihen reikään on kertynyt aikojen saatossa jotain mömmöä...
Mitenköhän tämä patti tulisi sitten hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita, vaan esim. "ampumalla" laitetut reiät muodostavat sen patin kun se "naula" työntää ihoa eteenpäin. Onttoneulalla (mikälie) puhkaistessa se nahkapala putoaa pois sen neulan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Korvareikä on korvalehdessä. Jos sulla on korvassa reikä niin se tarkoittaa, että tärykalvossa on reikä. Eli jos sulla on korvassa reikä niin aika huonosti kuulet.
Repeytynyt tai puhjennut tärykalvo ei (yleensä/välttämättä) vaikuta kuuloon
Mulla kanssa, tosin tahtoisin vanhojen tilalle.
Onnistuisiko lävistäjällä, jos syksyllä kävisin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa, tosin tahtoisin vanhojen tilalle.
Onnistuisiko lävistäjällä, jos syksyllä kävisin?[/
Itse olin myös suunnitellut että kävisin lävistäjällä ottamassa ne uudet reiät tässä lähiaikoina
Siitä päätellen, että joillain on koko korvanlehti täynnä renkaita, arvelisin, että jostain löytyy lävistäjä, joka puhkoo reiät juuri haluamaasi kohtaan.