Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurisodan kolmas vaihe menossa. Mitä ötököitä kannattaisi pudottaa postiluukusta?

Vierailija
11.06.2019 |

Nyt tuli mitta täyteen. Koko viime yön taas huudatti U2:n tuotantoa. Kosto elää nuapuri!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oli 2 ensimmäistä? Mies tuskin paria ötökkää pelkkää. Naiselle olisikin sopiva kosto.

Vierailija
2/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinä puolestasi Kaija Koon Aikuinen nainen kappaletta koko yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoi olisi aika hupaisia.

Vierailija
4/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi rauhoittua, kun heitin toistuvasti niiden kissan paskat meidän pihasta naapurin postilaatikkoon.

Vierailija
5/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen on hyvä, jos naapuri on sen pistolle allerginen, ei huudata enää mitään milloinkaan.

Vierailija
6/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerros-, rivi- tai paritalo ei kannata laittaa ötököitä. Jos ne ehtii pesiytyyn, niin saattaa levitä naapuriin.

Vierailija
7/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörkö mörkö sisään, mörkö mörkö sisään. Tätä nonstoppina ja lähde viikoksi mökille.

Vierailija
8/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt ensin jotain laillisempaa. Valitusta menemään. Sosiaalisesti vammaisten kanssa viitsisi alkaa.

Vierailija
9/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä oli 2 ensimmäistä? Mies tuskin paria ötökkää pelkkää. Naiselle olisikin sopiva kosto.

Ei auta. Olen nainen enkä pelkää yhtään ötököitä. Tunnen niitä kohtaan myötätuntoa ja pelastan niitä kun ne joutuvat vaaraan. Sun täytyy keksiä jotain muuta mitä pudotat postiluukusta.

Vierailija
10/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskaa ja kusipelti postiluukusta.

Pikaliimaa oven, polkupyörän ja auton ovien lukkopesiin.

Tilaa Jehovan todistajat kotikäynnille.

Nimetön lastensuojeluilmoitus. (jos lapsiperhe)

Lehtitilauskuponkien täyttäminen naapurin nimissä.

Naula autonrenkaiden taakse nojaamaan.

Vierailija
11/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäyksen teho kannattaa maksimoida. Ei kannata tuhlata aikaa hyönteisiin sillä eivät usein saa tarpeeksi pakokauhua aikaan. Suosittelen siis käärmeitä. Esim. kyykäärme on erittäin hyvä vaihtoehto!

Onnea taisteluun!

Vierailija
12/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta naapurille luukuttamalla suomiräppiä, mutta muista laittaa itse kuulosuojaimet päähän, ettet saa aivovauriota.

Toki jos ötökkälinjalle lähdet, niin voit myös käydä keräämässä lähimetsän keosta laatikkoon 1000000000 muurahaista ja tunkea ne suppiloa apuna käyttäen naapurin postiluukusta sisään.

Vierailija
13/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakat tai luteet on hyviä. Niitä ei heti huomaa ja kun ne sitten huomaa on jo myöhäistä. Itse olen käyttänyt molempia ja kerännyt populaation työmatkoillani hotelleista. Luteet karkottivat v-mäisen naapurin ja torakat maksoivat yhdelle K-päälle monta tonnia kun niitä piti käydä myrkyttämässä monta kertaa. Yritti saada talonyhtiön maksamaan, mutta kun ei löytynyt muilta niin meni omaan piikkiin 😂 Mitäs kävi avautumaan minulle katoksen alla tupakoinnista (satoi kaatamalla). On mulla muitakin konsteja jos tarviit.