Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 keskenmenoa perätysten

Vierailija
11.06.2019 |

Minulla käynyt niin, että molemmissa keskenmenneissä raskauksissani alkio on kehittynyt 6.viikolle asti ja sykekin löytynyt ultrassa, mutta ovat sitten pian menneet kesken.
Todella masentavaa, olen taas kerran sairaslomalla lääkkeellisen tyhjennyksen vuoksi. Laiha lohtuni on se, että kuitenkin hedelmöityn ja alkiot ovat molemmilla kerroilla kiinnittyneet kohtuun. Sykekin on kummasakin raskaudessa havaittu, mutta sitten ovat hiipuneet.

Löytyy täältä kohtalotovereita, keskenmenon tai useampia kokeneita? Jos olet kokenut keskenmenoja ja saanut sen jälkeen onnistuneesti lapsen, olisi niitäkin kannustustarinoita nyt ihana kuulla tässä surussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään?

Vierailija
2/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se onkin, kun oma tarinani ei ole kannustustarina. Terveen ihanan lapsen toki sain 8 keskenmenon jälkeen, mutta sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja nyt olen etävanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se onkin, kun oma tarinani ei ole kannustustarina. Terveen ihanan lapsen toki sain 8 keskenmenon jälkeen, mutta sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja nyt olen etävanhempi.

Voi ei, voimia sinulle. Saanko kysyä, kävitkö keskenmenojen vuoksi hoidoissa, selvisikö syy keskenmenoille, ja saitko joitakin lääkityksiä synnytykseen johtaneessa raskaudessasi? Teille tuli siis miehen kanssa ero masennuksesi jälkeen?

Kyllä se elämä koettelee eri tavoin, ja itse miettinyt mitä pahaa olen mahtanut tehdä tällaisen ansaitakseni (uskon karman lakiin, vaikka toki tiedän että luonto karsii elämään kelpaamattomat alkiot jo aikaisessa vaiheessa raskautta).

t.ap

Vierailija
4/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut pari keskenmenoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän