Minua ahdistaa istua avokonttorissa
esimerkiksi puhelimessa puhuminen (vierailla kielillä erityisesti) sujuisi paljon paremmin omassa kopissa. En käsitä näitä karsioita, mihin ihmiset nykyään istutetaan.
Kommentit (14)
No ketäpä ei. Eihän tätä vaan tajuta siellä johdossa asti. Samalla vanhalla kaavalla mennään hampaat irvessä.
Yksi ratkaisu olisi laadukkaat vastamelukuulokkeet. Maksavat tosin useita satasia.
Mitä nyt ihmettä taas. Samaa rallienkkua kaikki muutkin sönkkää, senkus annat mennä vaan. Kellään ei ole aikaa (ei pitäisi olla) kuunnella muiden puhelinkeskusteluja, omat työt ensin.
Nimimerkillä viimeset 15v avokonttorissa jossa jatkuvasti joku puhuu palaverissa yms. viidellä eri kielellä, joskus puoli kerrosta samassa palaverissa :D
Melu jos häiritsee niin hommaa kuulokkeet ja kuuntele musaa kun et ole puhelimessa.
Mua ahdistaa istua kassalla, satoja ihmisiä vuoron aikana.
Onneksi vain 2kk pitää kestää.
Nyt loppu se tussien tuijottelu satanan sovinistit!
Avokonttori on mulle helvettiä, kuulokkeita ei korvat kestä. Ihan hirveetä, työteho ja into miinuksella.
Ymmärrän tuskasi. Avokonttori on keksintö suoraan hel vetistä. Kukaan ei pidä niistä, mutta silti niitä tehdään.
Pystyisitkö mennä puhumaan puhelimeen johonkin sivummalle vai pitääkö sinun olla koneen vieressä?
Mulle puhelut avokonttorissa on kauhistus. Muutenkin on monesti vaikea kuulla ja saada selvää ilman, että joku huutaa puhelimeen viereisessä kopissa. Samoin häiritsee muiden osllistujien avokonttorit. Jos taustalla on puheenpälätystä tai jotain vinkunaa, niin se oikeasti häiritsee kaikkia aivan liikaa.
Avokonttori on todella syvältä. Kyse ei mielestäni edes ole pelkästä melusta (toki sekin v*tuttaa), vaan siitä, että koko ajan onsellainen häiritsevä tunne, ettei ole mitään omaa rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Avokonttori on todella syvältä. Kyse ei mielestäni edes ole pelkästä melusta (toki sekin v*tuttaa), vaan siitä, että koko ajan onsellainen häiritsevä tunne, ettei ole mitään omaa rauhaa.
Jep, joko selkä on ovelle pain (ja kaikki näkevät ruudun) tai sitten tietokoneen näytöt vastakkain ja kollegan kyttäävän silmän alla koko ajan.
Avokonttorit ovat hirveitä. Toivon todella, että en koskaan joudu sellaiseen. Tarvitsen välillä omaa rauhaa, jotta voin painaa töitä kunnolla. Ja tällä oman rauhan tarpeella en nyt niinkään tarkoita sitä, että melu häiritsisi. Ennemminkin se jatkuva toisten ihmisten läsnäolo häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, joko selkä on ovelle pain (ja kaikki näkevät ruudun) tai sitten tietokoneen näytöt vastakkain ja kollegan kyttäävän silmän alla koko ajan.
Näytöt vastakkain saa kyllä aivokäyrän ja fengshuin näyttämään nollaa ja verenpaineet tappiin. Kaikki ajatus ohjautuu poseeraukseen. En pysty
Avokonttori on itse belsebuubin keksintö. Onneksi työskentelen pienessä konttorissa jossa usein ei ole ketään muita paikalla, ja voin myös tehdä töitä kotona aina kun haluan.
Ampuisin ennemmin itseni, kuin työskentelisin isossa meluisassa avokonttorissa, joka on täynnä ADHD-ekstroverttejä.
Tee pahvista seinät ja katto tuolisi ympärille.