Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mmmm... naapurin mies....

Vierailija
11.06.2019 |

Olipa taas kiva aamu kun sain olla naapurinmiehen seurassa. Ihana ääni, kiihottavat leveät hartiat, lämmin auringon paiste. Vielä kun saisi koskea muttei saa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies on sinusta mieltä?

Vierailija
2/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, toivon että pitäisi minusta edes vähän siinä mielessä.. Vaikken mitään voikaan. Ajajtus saisi minut hyvälle mielelle.

Onko muita ihastuneita, joille riittää edes toisen huomio jos ei muuta voi saada?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen muuten tänää. Älä käytä mun sanoja. Mieti mitä just ite teet. :) T. Naapurinmies

Vierailija
4/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sen muuten tänää. Älä käytä mun sanoja. Mieti mitä just ite teet. :) T. Naapurinmies

Ehkä sulla on eri naapuri, koska en ihan ymmärtänyt kommenttia, mielestäni ei puhuttu mitään mitä kirjoitin nyt... Vaikka voisi olla kiva jos olisitkin :)

ap

Vierailija
5/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet ollut puutteessa ap?

Vierailija
6/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet ollut puutteessa ap?

Aika pitkään, puoli vuotta ainakin. Omaa miestä ei jaksa kiinnostaa riittävästi. Ehkä kerran viikossa, mutta itse haluaisin päivittäin.

ap

Vierailija
7/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on eri naapuri, koska en ihan ymmärtänyt kommenttia, mielestäni ei puhuttu mitään mitä kirjoitin nyt... Vaikka voisi olla kiva jos olisitkin :)

ap

Niin olisihan se sattumaa jos olisit sinä! Mutta tää oli mun naapurille , joka on kuuma ja ihana flirttailija nainen.

Vierailija
8/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pane sitä" senkin sika!

Vierailija
9/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin olisihan se sattumaa jos olisit sinä! Mutta tää oli mun naapurille , joka on kuuma ja ihana flirttailija nainen. <3

Kyllä minäkin välillä flirttaan, mutta yritän tehdä sen niin ettei mies juokse karkuun jos huomaa. Tai jos suoraan jotain sanon niin vitsinä. Mies ei yleensä paljoa flirttaa takaisin niin en tiedä mitä ajattelee käytöksestäni. Välillä mietin että menikö vähän yli.. ;)

Vierailija
10/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin olisihan se sattumaa jos olisit sinä! Mutta tää oli mun naapurille , joka on kuuma ja ihana flirttailija nainen. <3

Kyllä minäkin välillä flirttaan, mutta yritän tehdä sen niin ettei mies juokse karkuun jos huomaa. Tai jos suoraan jotain sanon niin vitsinä. Mies ei yleensä paljoa flirttaa takaisin niin en tiedä mitä ajattelee käytöksestäni. Välillä mietin että menikö vähän yli.. ;)

Aijaa sepä kiva. Tiedän sunlaisia joilla menee flirtit vähän yli. Ne ei kyllä yleensä edes mieti vaan tekee vaan nopean mielihyvän perässä. Kannattaa välillä miettiä.

Vierailija
11/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aijaa sepä kiva. Tiedän sunlaisia joilla menee flirtit vähän yli. Ne ei kyllä yleensä edes mieti vaan tekee vaan nopean mielihyvän perässä. Kannattaa välillä miettiä.

Miettiä mitä...? Itsensähän siinä lähinnä nolaa jos jonkun. :) Onko se sitten niin vakavaa jos naapurin mies huomaakin että tuo nainen häntä haluaa. Pitää ehkä hölmönä vain. Ei kai elämä niin vakavaa ole. On se kumma kun joka notkossa on niitä mielensä pahoittajia ja ollaan aina myrtsejä.

Vierailija
12/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

kerro Naapurinmies lisää tuosta naapurin naisesta, miksi se on niin kuuma?

Vierailija
13/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja miten se flirttaa?

Vierailija
14/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko päälle ja vilautus ilman pikkareita, kiimainen katse...

Ja saat pyykkituvassa haluamasi.

Vierailija
15/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mahtaisiko toimia? :D Tuo ehkä menisi jo yli minunkin mielestäni. Pyykkitupa löytyy mutten ole siellä koskaan käynyt.  Kiva ajatuksen tasolla kyllä :))

ap

Vierailija
16/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mennäänpä kaikki nyt flirttailee naapurin miehille ja naisille, heippa. Erityisesti ap!

Vierailija
17/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap flirttaa vain harvoille ja valituille, muuten menee maku koko touhusta. ;) Uskon kyllä että pieni flirtti piristäisi monen päivää...

ap

Vierailija
18/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä outoa. En muista käyneeni tänään vielä ulkona.

M40

Vierailija
19/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jumankekka vilautelko, käytönvähyydestä pallit violettina jo muutenkin. :)

Vierailija
20/21 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä jos isket niin tulee nenään.