Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rakastat miestäsi?

Vierailija
11.06.2019 |

Olisi kiva kuulla syitä muiden miesvalintojen takana.

Itse rakastan miestäni, koska

- Hän puolustaa mua aina, jos kohtaan epäoikeudenmukaista kohtelua

- Hän kertoo joka päivä kuinka paljon tykkää musta

- Hän siivoaa ja huolehtii korjauksista (esim. pyörä)

- Hän tykkää tehdä asioita yhdessä

- Hän laittaa mut etusijalle sängyssä

- Hän keksii yllätyksiä

- Hän on johtajaluonne, joten mun ei tarvitse aina suunnitella, organisoida ja toteuttaa asioita, vaan usein saan vaan relata

- Hän on puhelias ja hauska, joka päivä saa nauraa

- Hän on luova ja idearikas, joten on mielenkiintoista seurata, mitä kaikkea hän keksii työelämässä

- Hän tuo rohkeudellaan mullekin turvaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on iso. :)

Vierailija
2/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama setti kun aplla. Nuo luonteenpiirteet ovat oikeasti aika iso juttu toimivalle parisuhteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ettei aina vaan keksitä puutteita.

Oma listani:

-Tekee ruokaa

-Ei petä

-On hyvä isä

-Kuuntelee ja ymmärtää

-Osaa puhua tunteistaan

-On romantikko

Vierailija
4/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lista + jumalallinen rakastaja ja superkiihkeä sexi. Ei jätä minua koskaan puutteeseen.

Vierailija
5/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama setti kun aplla. Nuo luonteenpiirteet ovat oikeasti aika iso juttu toimivalle parisuhteelle.

Kyllä! 

Ap

Vierailija
6/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-on oikeasti hyvä ihminen, ajattelee muita ennen itseään ja saa aitoa iloa itsekin kun ilahdutta muita

Vierailija
7/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama setti mulla myös. Johtamiskyky on miehessä ihan olennainen asia. Sen olen tajunnut vuosien myötä. 

Vierailija
8/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli

Vierailija
9/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, älykäs. Sitoutunut suhteeseemme, rakastaa minua aidosti. Valmis tekemään minun puolesta paljon, tekee ruokaa, passaa ja paijaa. Arvostaa minua, minun luonnetta ja minun panostani suhteeseen. Kykenee puhumaan vaikeistakin aiheista, näyttää tunteensa.

Johtajia suhteessa ollaan vuorotellen, molemmat johtajia työelämässä eli siihen totuttu. Kumpikin vuorollaan saa olla pieni ja tukea tarvitseva.

Vierailija
10/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suhtautuu muihin ihmisiin tasa-arvoisesti, on oikeudenmukainen, ymmärtäväinen ja lempeä. Hän huolehtii läheisistään ja on kaikissa asioissa hyvin vastuuntuntoinen. Lisäksi meillä menee huumorintaju, monet makuasiat ja fyysinen kemia loistavasti yksiin.

Vierailija
11/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mieheni on kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta selvästi rakastan häntä silti. Ja siinä se hyvän ja kestävän avioliiton pointti ehkä onkin.

Vierailija
12/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, huumorintajuinen ja luova. On taiteellisella alalla. 

Rauhallinen perusluonne -- jämäkkä ja napakka kuitenkin tarvittaessa, osaa kuunnella, keskustella ja ymmärtää.  

Sivistynyt, mutta myös käytännöllinen. Korjaa laitteen kuin laitteen. Täydellinen isä, jaksaa keskittyä lasten asioihin siinä missä minäkin. 

Äh, ei jaksa edes luetella. En vain keksi mitään huonoa... oikeesti. Jos joku nyt tärkeänä pitää, niin ei ole ulkonäöltään mikään Daavidin veistos. Mutta sekin on tavallaan hyvä asia, koska muuten revittäisiin käsisitäni väkisin. 

Ja tämä tosiaan ei ole mitään alkuhuumaa. 13 vuotta ollaan oltu yhdessä. 

Vierailija
13/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä parasta on mies kokonaisuudessaan :D Viat ja puutteet tekee hänestä inhimillisen. 

Vierailija
14/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus miehistä on vaan että ne hyväksikäyttää taloudellisesti, on väkivaltaisia, epäreiluja, epäluotettavia eikä oo kiinnostunut naisen tunteista. Vaikea uskoa että joillakin on muka NOIN ihanat miehet. Mistä ootte löytäny tollasia kun itse en oo nähnyt? 

Vierailija
15/15 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus miehistä on vaan että ne hyväksikäyttää taloudellisesti, on väkivaltaisia, epäreiluja, epäluotettavia eikä oo kiinnostunut naisen tunteista. Vaikea uskoa että joillakin on muka NOIN ihanat miehet. Mistä ootte löytäny tollasia kun itse en oo nähnyt? 

Ootko itse ollut sitten unelmapuoliso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme