Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä osaa parantaa omaa tilannettani

Vierailija
11.06.2019 |

Kun en oikein noiden sairauksien takia mitään pysty tekemään, niin en tiedä, miten ihmeessä voisin saada paremman elintason ja elämän?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rukoile vaikka. Se auttoi mulla ja tulin vauraaksi. Muutin kauniiseen maahan asumaan. 

Ei auta mulla vaikka kuinka rukoilen.

Joo toistat sitä samaa mantraa monotonisesti mielessäsi. Mikset yrittäisi kerrankin tosissasi. Yleensä pelastus tulee kuitenkin vasta pohjalla kun ei ole mitään menetettävää ja ihmisen mieli avautuu vastaan ottamaan. 

No kuule ihan tosissani olen yrittänyt. Olen pienestä 4v lähtien ollut helluntaiseurakunnassa nuoruuteen asti. Sitten kävin vapaaseurakunnassa aikuiskasteella. Minut erotettiin sieltä kun olin 22v.

Et tarvitse näitä mainitsemiasi seurakuntia siihen.

Tiedän sen mutta kun en saa apua vaikka kuinka rukoilisin. En vaan voi sille mitään. Ei kaikki saa rukousvastauksia. Toiset saa ja toiset ei.

No teen sen puolestasi. Löydät oikean ratkaisun ongelmiisi. Ole rauhassa ystävä. Jeesuksen kristuksen nimeen.  -Amen-.

Vierailija
22/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt sä olet köyhä ja joudut kuuntelemaan miehen v.ttuilua. Jos muutat pois, olet edelleen köyhä muttet joudu kuuntelemaan v.ttuilua. Mitä tuossa on enää miettimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Sähän kulutit oman perintösi teidän elämiseen ja muistaakseni ostit miehelle autonkin tai ainakin maksoit osan siitä. Kyllä sä saat erossa rahaa. Kunhan keksit taas tekosyitä

Vierailija
24/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt sä olet köyhä ja joudut kuuntelemaan miehen v.ttuilua. Jos muutat pois, olet edelleen köyhä muttet joudu kuuntelemaan v.ttuilua. Mitä tuossa on enää miettimistä.

No mies osaa heittäytyä hankalaksi esim lapsen huoltajuuden kanssa.

Vierailija
25/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan kestävää ja inhimillistä politiikkaa.

Vierailija
26/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Sähän kulutit oman perintösi teidän elämiseen ja muistaakseni ostit miehelle autonkin tai ainakin maksoit osan siitä. Kyllä sä saat erossa rahaa. Kunhan keksit taas tekosyitä

Niin ostin 5000€auton joka on aika päiviä sitten myyty ja arkielämän rahoittamiseen meni perintörahat. En mä niistä mitään takaisin saa.

Vierailija
27/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Teille tulee yhteishuoltajuus ja äidin asema on vahva. Sossunakat ottaa äijän puhutteluun, jos yrittää venkoilla sovitusta.

Vierailija
28/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Teille tulee yhteishuoltajuus ja äidin asema on vahva. Sossunakat ottaa äijän puhutteluun, jos yrittää venkoilla sovitusta.

Minun menneisyys vastaan miehen menneisyys. Kyllä on lapsen isä hyvin vahvoilla.

Vierailija
29/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oha vtun sttdia kamaa. Puoltoist viikos vaan yhen tabun puolittanu. Kaljaaa juonu se kivempaa.

Vierailija
30/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kymmenen vuotta marissut täällä köyhyyttä, asunnon kurjuutta, sairauksia ja kuinka veemäinen mies on. Jatka vaan sitkeästi, kyllä se elämä siitä valittamisesta vielä muuttuu!!

Vierailija
31/31 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun menneisyys vastaan miehen menneisyys. Kyllä on lapsen isä hyvin vahvoilla.

Nyt ei olla USA:ssa. Teille tulee yhteishuoltajuus niin että poika asuu viikot isällään (koska sinun yksiöösi ei oikein mahdu) ja viikonloput ja lomat sinun luonasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi