Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mt ongelmat ja fyysiset sairaudet?

Vierailija
10.06.2019 |

Otetaanko fyysiset sairaudet tosissaan? Tutkitaanko? Epäilen itsellä reumaa..kärsin myös mt ongelmista. Ei varaa yksityiselle. Suvussa paljon reumaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan. Kerro, että olet reumasuvusta ja mainitse oirestasi.

Vierailija
2/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut pariltakin tutulta, että fyysistä vaivaa valittaessa on käsketty ottaa yhteyttä mielenterveyspuolen hoitokontaktiin. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta vaivani kai sitten ovatkin olleet niin pahoja ja selväoireisia, ettei niitä ole mitenkään saanut laitettua pääkopan syyksi.

Toisaalta ylipainoisten vaivat aina unettomuudesta korvatulehdukseen laitetaan aina lihavuuden piikkiin, jos kuulopuheita on uskominen. Tiedäpä näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on kohdeltu ihan ok lääkärissä, vaikka on mt-ongelmia. Rohkeasti vain yhteys.

Vierailija
4/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidillä nivelreuma ja oireet samanlaiset.

ap

Vierailija
5/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim olkapää tuntuu ja muljahtelee kuin olisi sijoiltaan.

ap

Vierailija
6/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut ongelmaa etteikö olisi otettu vakavasti. Selittää vaan oireensa asiallisesti, eikä niitä mielenterveysjuttuja tarvitse edes mainita.

Vierailija
7/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti yhteyttä. Minullakin on taustalla mt-ongelmia ja olen kyllä saanut aina apua. On otettu vakavasti ja on diagnosoitu krooninen sairaus. Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro oireistasi ja reumasuvusta. Omatoimisiin diagnooseihin ei silti kannata täysin luottaa. Joku muukin sairaus voi aiheuttaa samankaltaisia oireita. Jos ei löydy juuri reumaa, niin se ei tarkoita, etteikö sinua olisi otettu vakavasti.