Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stereotyyppiset ihmistyypit eri vuosikymmeninä

Vierailija
09.06.2019 |

Kerro oma näkemyksesi eri vuosikymmeninä syntyneistä ihmisistä. Voit kertoa myös vain yhdestä jos et osaa vastata kaikista vuosikymmenistä.

40-50-luku

60-70-luku

80-90-luku

2000-2010-luku

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani ovat syntyneet 40-luvulla ja tunnen heidän ikäisiään muitakin. Mielestäni ovat "hamstraaja"-sukupolvi. Varastot ja kaapit täynnä kaikenlaista roinaa ja mistään ei voi luopua. Kaikki uusi pelottaa ja kaikki ollut ennen paremmin. Makaroni ei ole kunnon ruokaa ja ainoa makea leivonnainen on vehnäpulla, nisu ja kuivakakku. Siivota pitää koko ajan ja naisen paikka keittiössä.

60-luvulla on syntyneet vanhempani. Heidän ikäpolvensa on aika tuhlaavaisia. Ostavat jääkaapit ja kuivakaapit täyteen ruokaa ja roskiin menee puolet. Ovat reissanneet ympäri Suomea, ulkomailla harvemmin. Tällä ikäpolvella on kuitenkin harvemmin muuta omaisuutta kuin maksettu omakotitalo. Ellei perintömökkkiä sitten ole vielä saaneet. Ostavat paljon esineistä eikä ymmärrä mikä on terveellistä.

80-luku. Minä itse. En ole kovin puolueellinen vastaamaan. Aika huoleton lapsuus. Ei ollut pakko harrastaa tai suorittaa elämää. Toisaalta harvemmasta tuli mikään huippu lahjakas. Vanhemmat harvoin auttoivat missään..itsekseen saanut tehdä läksyt ja valinnat elämässä.

Vierailija
2/2 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luku. Kaikki mulle heti nyt. Puhelin kasvanut käteen kiinni. Työmoraali heikkoa. Jos töissä ei ole kivaa, ei jaksa. Toisaalta hyvin itsestään huolta pitäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla