Tinder seksi olikin parempaa kuin mikään muu koskaan aiemmin
Olen ollut sinkkuna joulusta saakka ja vappuna rohkaistuin luomaan Tinderiin profiilin. Satoja ja satoja yrityksiä on reilussa kuukaudessa tullut. Yhtä tapasin heti vapun jälkeen, mutta se jäi yhteen viikonloppuun. Nyt sitten parin kahvittelun jälkeen tapasimme perjantaina. Oli ihan sovittu "seksi lauantaista". Lauantai iltana saunoimme ja menimme makoilemaan sängylle kylpytakit päällä. Mies alkoi avata kylppärini vyötä ja veti sen hitaasti pois. Hän kietoi sen hellästi ranteeni ympäri ja solmi sängyn päätyyn. Hän kysyi mitä tykkäisin jos toinenkin käsi solmittaisiin. Annoin luvan ja kohta olin kädet pään taakse solmittuna hänen nuollessa ja suudellessa vatsaani, sekä hyväillen rintojani. Oli kamalan kiihottavaa kun tiesi ettei voisi estää toista. Hän leikitteli minulla ainakin puolituntia ja yhden orgasmin verran kunnes nosti jalkani olkapäilleen ja otti minut melkoisen rajusti. Sain sellaisen orgasmin että taisin vähän laskea allenikin....se hieman nolotti, mutta mies ei ollut moksiskaan vaan sanoi ettei päästä minua irti ennenkuin on toistanut käsittelyn. Eli sain yhteensä neljä orgasmia, joista yksi oli parempi kuin mitä ikinä koskaan aiemmin olen saanut.