Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan eläkkeelle

Vierailija
09.06.2019 |

Että voin erota ukosta ilman että pitää miettiä raha-asioita. Eläke olisi pieni mutta ainakin varma tulo.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin uuden fillarin.

Vierailija
2/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin uuden Bemarin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle koira!

Vierailija
4/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Eläkepäivät on ihania.

Vierailija
5/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies!

Vierailija
6/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Eläkepäivät on ihania.

En mä saa töitä enkä pysty edes oikein mitään tekemään noiden sairauksieni takia.

Vierailija
7/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta ei pääse kun en ole tarpeeksi sairas vaikka diagnooseja on vaikka kuinka. Kumma miten tuo yksi tubettaja saa maata kotona vaikka meillä lähes samat diagnoosit. Minä saan hyvä jos viikon saikkua vuodessa sairauksieni takia.

Vierailija
8/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja pääset eläkkeelle.

Vierailija
9/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse. !5-20 vuotta kuntoutusta. Pussitat ruuveja 9 €/pvä - akateeminen tahi et. Pomona kirjekurssin käynyt "Työnjohtaja" - hänelläkin pari lataamokeikkaa alla.

Vierailija
10/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mutta ei pääse kun en ole tarpeeksi sairas vaikka diagnooseja on vaikka kuinka. Kumma miten tuo yksi tubettaja saa maata kotona vaikka meillä lähes samat diagnoosit. Minä saan hyvä jos viikon saikkua vuodessa sairauksieni takia.

Joo, mullakin on diagnooseja paljon.

Vierailija
11/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse. !5-20 vuotta kuntoutusta. Pussitat ruuveja 9 €/pvä - akateeminen tahi et. Pomona kirjekurssin käynyt "Työnjohtaja" - hänelläkin pari lataamokeikkaa alla.

Kyllä akateemisten ihmisten pitäisi ilman muuta päästä eläkkeelle jos työtä ei ole.

Vierailija
12/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee. Itse olin kaksi vuotta kuntoustuella ja sitten eläkepaperit kouraan 34 vuotiaana.  :)

Vierailija
13/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin KALJAA !!!!! ja paljon, ja heti ! Enkä halua mennä töihin huomenna vaan vaihtaa farkut verkkari housuihin ja imeä sitä kaljaa auringon noususta seuraavaan auringon nousuun. STANA ! sitä kaljaa ny tänne ja vähän äkkiä sittenkin !

Vierailija
14/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pääsevät eläkkeelle helposti ja joitakin roikotetaan jatkuvasti  vaikka sairauksia on.

Vierailija
15/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee. Itse olin kaksi vuotta kuntoustuella ja sitten eläkepaperit kouraan 34 vuotiaana.  :)

Skitsofrenia? Sillä pääsee juu.

Vierailija
16/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun en aikoinaan 16v jäänyt eläkkeelle kun sitä lääkäri ehdotti. Luulin että saan normaalin elämän, ei onnistunut. Nyt en 46v pääse enää eläkkeelle. Ap

Vierailija
17/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia? Sillä pääsee juu.

Masennus. Ei psykoottisia oireita.

Vierailija
18/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai! A'mie pääsinkii eläkkeelle ku lapslisät loppu! Myyn mersuja lisätienestiks, ostatteko?

Vierailija
19/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevät? Joutuvat minun mielestäni. Kukaan täysjärkinen ei ole mieluummin eläkkeellä kuin työssä.

Vierailija
20/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan ettei pääse, milläs kaikki laiskat elätetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan