Mä haluan eläkkeelle
Että voin erota ukosta ilman että pitää miettiä raha-asioita. Eläke olisi pieni mutta ainakin varma tulo.
Kommentit (28)
En ihmettele. Eläkepäivät on ihania.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Eläkepäivät on ihania.
En mä saa töitä enkä pysty edes oikein mitään tekemään noiden sairauksieni takia.
Sama mutta ei pääse kun en ole tarpeeksi sairas vaikka diagnooseja on vaikka kuinka. Kumma miten tuo yksi tubettaja saa maata kotona vaikka meillä lähes samat diagnoosit. Minä saan hyvä jos viikon saikkua vuodessa sairauksieni takia.
Vierailija kirjoitti:
Masennus ja pääset eläkkeelle.
Ei pääse. !5-20 vuotta kuntoutusta. Pussitat ruuveja 9 €/pvä - akateeminen tahi et. Pomona kirjekurssin käynyt "Työnjohtaja" - hänelläkin pari lataamokeikkaa alla.
Vierailija kirjoitti:
Sama mutta ei pääse kun en ole tarpeeksi sairas vaikka diagnooseja on vaikka kuinka. Kumma miten tuo yksi tubettaja saa maata kotona vaikka meillä lähes samat diagnoosit. Minä saan hyvä jos viikon saikkua vuodessa sairauksieni takia.
Joo, mullakin on diagnooseja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse. !5-20 vuotta kuntoutusta. Pussitat ruuveja 9 €/pvä - akateeminen tahi et. Pomona kirjekurssin käynyt "Työnjohtaja" - hänelläkin pari lataamokeikkaa alla.
Kyllä akateemisten ihmisten pitäisi ilman muuta päästä eläkkeelle jos työtä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee. Itse olin kaksi vuotta kuntoustuella ja sitten eläkepaperit kouraan 34 vuotiaana. :)
Mä haluaisin KALJAA !!!!! ja paljon, ja heti ! Enkä halua mennä töihin huomenna vaan vaihtaa farkut verkkari housuihin ja imeä sitä kaljaa auringon noususta seuraavaan auringon nousuun. STANA ! sitä kaljaa ny tänne ja vähän äkkiä sittenkin !
Jotkut pääsevät eläkkeelle helposti ja joitakin roikotetaan jatkuvasti vaikka sairauksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee. Itse olin kaksi vuotta kuntoustuella ja sitten eläkepaperit kouraan 34 vuotiaana. :)
Skitsofrenia? Sillä pääsee juu.
Harmittaa kun en aikoinaan 16v jäänyt eläkkeelle kun sitä lääkäri ehdotti. Luulin että saan normaalin elämän, ei onnistunut. Nyt en 46v pääse enää eläkkeelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia? Sillä pääsee juu.
Masennus. Ei psykoottisia oireita.
Hai! A'mie pääsinkii eläkkeelle ku lapslisät loppu! Myyn mersuja lisätienestiks, ostatteko?
Pääsevät? Joutuvat minun mielestäni. Kukaan täysjärkinen ei ole mieluummin eläkkeellä kuin työssä.
Hyvä vaan ettei pääse, milläs kaikki laiskat elätetään?
Minä haluaisin uuden fillarin.