Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku jaksaa tuijottaa tuntikausia jotain leffaa?

Vierailija
09.06.2019 |

Joillakin vielä netflixit ym. ja monta leffaa päivässä. Mulle max on tunti ruutua päivässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä teet ne muut vapaat tunnit niin päästään asiaan.

Vierailija
2/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpahan samankin leffan saattanut katsoa useampaan kertaan elämäni aikana ja käynyt useasti samoissa paikoissa, johan melkoista ajanhaaskuuta kun jatkuvastihan pitäisi kokea pelkästään uutta että saisi elämästä kaiken irti!

Vierailija
4/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin.

Vierailija
5/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilen, harrastan, hoidan pihaa, siivoan, pidän yhteyttä ystäviin. Ap

Vierailija
6/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viikonloput on sarjamaratooneja sarjamaratoonin perään. Aamu kasista ilta kymppiin. Kun ei ole muuta elämää kun tv niin näin tää mun elämä menee

Vierailija
7/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt mennyt varmaan koko viikko jo etten ole avannut telkkaria kertaakaan. Tänään ajattelin repäistä ja katsoa Amazing Racen.

Vierailija
8/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on miehen kanssa leffailtoja ja ne on todella niitä. on sarjoja ja leffoja niin, että tosiaan maataa sängyssä ja katsotaan. Miedän sellasta omaa aikaa mistä molemmat tykkää. Syödään ja ollaan vaan. Molemmilla kiire työelämä, niin sitten nautitaa noin ja muutenkin ollaan yhdessä tekemässä asioita. Meille noion vaan niin tärkeitä asioita.

Vierailija
9/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson harvakseltaan telkkaria, mutta kyllähän hyvän leffan katsoo vaikka se olisi pitkäkin.

Samoin kiinnostavan dokumenttielokuvan.

Vierailija
10/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin torstaina ja nyt olen katsonut The Office 1,2 ja 3 kaudet. Tänään aloitan 4 kauden niin eiköhän se tiistaiksi ole katottu. Niin ei mullakaan ole oikeen muuta elämää kuin sarjat ja elokuvat. Yhden työhakemuksen voin välissä laittaa mutta ei niistä ikinä mitään kutsua haastatteluun edes tule. Hyvä kun joskus saa vastauksen että kiitos hakemuksesta, sinua ei valittu.

Vierailija
11/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin katsoa Black Mass -leffan subilta, jos se vaikuttaa hyvältä. Katson ehkä kerran parissa viikossa jonkun leffan. Mielummin käyn salilla, kävelyllä, teen ruokaa ja syön ruokaa, katson työasioita, surffaan netissä ja keskustelupalstalla samalla kun tv on taustalla auki.

Vierailija
12/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, jos et pysty edes kerralla katsomaan elokuvaa loppuun, vaan pitää säästää osa seuraavaksi päiväksi. Elokuvathan kestävät pääsääntöisesti vajaat kaksi tuntia.

Vierailija
13/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle katselu on elämäntapa jo lapsesta asti. Elokuvat ja sarjat ovat minulle tärkeitä ja saan niistä elämyksiä. Muutenkin fiktio on tärkeää ja pidän myös lukemisesta. Sarjat ja leffat jäävät mieleen ja joskus katselen saman uudestaan, kuin tapaisi vanhan kaverin.

Toki teen myös muuta kuin istun katselemassa, mutta kyllä ainakin pari tuntia päivässä käytän esim. jonkun Netflix-sarjan parissa.

Tämä toimii myös toisin päin: minusta ulkona on tylsää enkä todellakaan jaksaisi joka päivä tehdä jotain puutarhatöitä. Ulkona on kiva käydä vähän aikaa kävelemässä tai vaikka uimassa, mutta sitten haluan tulla kotiin ja katsella tai lukea jotain. Kirjoitan myös itse. En osaa kuvitella elämää, jossa fiktio ei olisi mukana.

Vierailija
14/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilen, harrastan, hoidan pihaa, siivoan, pidän yhteyttä ystäviin. Ap

Harrastus se töllön katsominenkin on siinä missä "harrastelu", pihan hoito ja siivoaminenkin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän