Vttu noita aspoja
Hokevat sanasta sanaan samaa p*skaa, vaikka asiakas on sanonut ettei ymmärrä mitä se käytännössä tarkoittaa.
Ja on pokkaa väittää, etten ole maksanut omaa tilaustani omalta tililtäni vaan jostain mistä vttu lie.
En jaksa enkä halua selittää kovin tunnistettavasti tänne, jos kyseinen aspa vaikka vauvailee vapaa-ajallaan. Sen sanon, että vtuttaa niin vtusti kun ei voida selittää normaalilla suomen kielellä että miten saan hlvetti rahani takaisin.
Asia on nyt hoidettu ja rahat tulleet jo. Tilailen niin paljon tavaraa, etten tunnistanut kyseistä palautusta ja koska se ei ollut eurolleen sama minkä olin maksanut alunperin.
Sainpahan illan vtutukset.
Kommentit (9)
Tätäkö se soijamaidon kittaaninen nyt sitten teettää?
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö se soijamaidon kittaaninen nyt sitten teettää?
Se on SOIJAJUOMA ja ihan laktoositonta maitoa käytän ja syön lihaa. Tai no MAITOJUOMAA.
Ap
N 22 kirjoitti:
Siis mitä?
Yritin kysyä että miten saan rahani takaisin. Olin maksanut jollain osamaksulla tai laskulla tai millä lie, en muista enää. Asiakaspalvelija selitti samaa mantraa sanasta sanaan eikä missään vaiheessa vastannut kysymykseen että MITEN SAAN RAHANI TAKAISIN.
Äärimmäisen harvoin saa noin ala-arvoisen surkeaa "apua" aspasta. En halua kertoa tänne sanasta sanaan mitä hän sanoi, ettei hän tunnista itseään mikäli vauvailee täällä.
Mutta tiivistettynä hoki sanasta sanaan samaa asiaa, vaikka sanoin etten ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Antoi ymmärtää, että en saa rahojani takaisin, vaan ne menevät takaisin jonnekin minne lie enkä näe rahojani enää, koska maksoin maksutavalla X.
Aivan käsittämätön puhelu ja kyllä laitoin palautetta menemään. Vttu tuollaista p*skaa.
Puhelimet pois sosiaalitapauksilta.
Eli mikäli joku ei edelleenkään tajua: aspa antoi minulle sellaisen käsityksen, että koska valitsin maksutavan X eikä Y, en näe rahojani enää. Että sinne menivät.
Yritin koko ajan kysyä että MITEN SAAN NE RAHAT TAKAISIN, mutta aspa vain hoki samaa asiaa kuin joku vtun robotti.
Jäin kirjaimellisesti sanattomaksi, koska noin ala-arvoinen asiakaspalvelu on erittäin harvinaista ja vaikka kuinka sanoin että en ymmärrä, ei hän edes yrittänyt selittää asiaa eri tavalla.
Hoki vain sanasta sanaan samaa asiaa ja kuulin kyllä sen kyllästyneen huokailun.
Eli lopputuloksena jäi fiilis, että en saa rahojani takaisin ja sillä siisti.
Ja tietenkin tiedän, että rahat tulee saada takaisin kun on maksanut jotain mutta palauttanut maksetun tilauksen.
Ja tiedoksi teille: työskentely asiakaspalvelussa ei tarkoita sitä, että henkilö on oikeasti tehtävään sopiva. Tässä meillä on täydellinen esimerkki ihmisestä, joka EI sovi asiakaspalvelualalle. Et sinä voi aspana jättää asiakasta epätietoisuuteen ja hokea samaa asiaa, jota asiakas ei ymmärrä ja on sen ilmaissut selkeästi.
Okei, kerron nyt sanasta sanaan kuitenkin. Ehkä tyyppi tunnistaa tai sitten ei.
Eli aspa hoki että maksamani summa ON PALAUTUNUT LASKULLE.
Eli mitä vttua??
Yritin kysyä monta kertaa, että mitä se tarkoittaa??
Aspa hokee vain että koska olen maksanut maksutavalla X, on summa palautunut laskulle.
Miten vtussa joku summa voi PALAUTUA LASKULLE, kun se ei kirjaimellisesti tarkoita yhtään mitään.
Tätä hän sitten hoki loputtomasti.
Seuraavaksi aspa jankuttaa, että summa on vähennetty laskulta. Ööö, siis... Mitä vttua. MITEN SAAN RAHANI TAKAISIN? "Koska olet maksanut maksutavalla X, on summa palautunut laskulle."
Ja yritin monta kertaa kysyä että mitä vttua (ilman kirosanaa) se mahtaa tarkoittaa???
Seuraavaksi saan tietää, että summa on vähennetty laskulta. Okei mitä vttua taas?! Totta kai se vähenee laskulta kun olen koko tilauksen maksanut.
Jos tilaus on ESIM. 89,90 € ja maksan 89,90 € niin laskun loppusumma on silloin 0 €. Eli miten vtussa saan rahat takaisin??
Ja jälleen saan vastauksen, että summa on palautunut laskulle.
Voi vttu että veri kiehuu tätä kirjoittaessa. Kuinka vaikeaa on vastata normaalisti kysymykseen.
Minulla on hyvä näkömuisti ja muistan rekisterinumerot, ihmisten puhelinnumerot jne.. Esim. Jos saan oudosta numerosta puhelun tai viestin, voin helposti tunnistaa sen katsomalla vaikka muutamaa vikaa numeroa. Sama on näissä tilitapahtumissa. Käyn päivittäin useamman kerran mobiilipankissa ja maksaessani laskun, sen summa jää hyvin mieleeni. Kun en sitten nähnyt tätä samaa summaa tilillä, luulin etten ole saanut rahoja takaisin.
Siitähän oli toki vähennetty toimitus- ja laskutuskulut.
Mutta vilpittömästi luulin että rahoja ei ole tullut takaisin.
Samaiselle aspalle kerroin soittaneeni laskutuspaikkaan mutta sieltä ei vastattu. Hetken päästä hän oikein avuliaasti tarjoutuu antamaan minulle numeron sinne. Siis sen saman, jonne JUURI SOITIN ja minkä selkeästi juuri sekunti sitten kerroin.
Tuntui aivan totaaliselta vttuilulta koko puhelu.
Ap