Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nyt epäreilu?

Vierailija
24.05.2006 |

Meillä vauva reilu 6 kk. Kaverit ehdottelivat, että lähdettäisiin risteilylle, löydettiin ajankohta, joka kaikille sopisi lapsenhoitojärjestelyiden osalta..

Miehen suosikkibändi, jonka mies odottanut näkevänsä vuosia, on samaan aikaan viimein keikalla Suomessa. Kysäisin mieheltä, että sopisko jos menen, niin kuulemma " ok" mutta selvästi harmittaisi kovasti jos tuon missaisi kun ovat siitä pitkään kohkanneet. Ja juu, yli 3-kymppisiä ollaan, mutta tosifanius ei näemmä kysy ikää.. :)

Vauvan synnyttyä en ole likkaporukalla kertaakaan missään käynyt, mutta eipä ole mieskään montaa kertaa...

Olenko nyt epis jos lähden ja toinen saa taas vuosikausia odottaa..?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitä risteilyajankohtaa voi siirtää. Mä sallisin miehen menevän... Paitsi jos ravaa tosi usein keikoilla ja niitä lempibändejä on joka toinen. Muuten antaisin miehen mennä.

Vierailija
2/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille kaveripoppoon reissulle. Jos nyt on piiitkään odottanut ja taas joutus vuosia oottammaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni tossa ei kumpikaan tee epäreilusti päätätte kummin päin vaan. Päästä vaikka mies konserttiin ja pyydä itsellesi muuten joku kiva ilta...

Vierailija
4/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin pääsisi.

Vierailija
5/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyjä tulee ja menee, mutta tuollaiset keikat saattaa olla once-in-a-lifetime-juttuja.

Vierailija
6/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäisi itse vauvan kanssa, vaikka itse haluaisi kuollakseen mennä konserttiin! Mäkin kyllä ehdottaisin, että jos te naiset etsisitte uuden risteilyajankohdan!

Vierailija
7/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta keikasta kun ei oikein ikinä ole mitään takuita. Risteilylle taas pääsee varmasti muulloinkin.

Paras tietysti olisi jos saisitte jonkun muun lapsen hoitajaksi!

Vierailija
8/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla miehellä niitä fanituksia on, sanotaanko että 3-4 kk välein jotain hevikeikkaa pukkaa. Kovasti on kannustanut muakin johonkin välillä lähtemään ja nyt sit hitto vie menis just päällekkäin...

- ap

Vierailija
9/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit tiedä, pystyisinkö itse kunnolla relaamaan - vauva ei ole ollut meistä muutamaa tuntia kauempaa erossa... :) - ap

Vierailija
10/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies keikalle ja menette syksyllä risteilylle. Voittehan te ennen sitä järkätä jotain muuta kivaa. Menkää vaikka pienemmällä kokoonpanolla bilettämään tai vaikka päiväristeilylle Tallinnaan shoppailemaan ja kampaajalle / manikyyriin / kosmetologille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi